خبرگزاری کار ایران

شمارهٔ بهمن‌ماه مجلهٔ ۲۴ منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۴۹

شمارهٔ ۴۸ مجلهٔ ۲۴ با مجموعه اطلاعاتی دربارهٔ فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقهٔ سی و دومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر منتشر شد. تصویر روی جلد این شماره به همین مناسبت به عکس‌هایی از هفت کارگردان باسابقه‌ای اختصاص دارد که فیلم‌هایشان در این دوره از جشنواره به نمایش درمی‌آید.

ایلنا: شمارهٔ ۴۸ مجلهٔ ۲۴ با مجموعه اطلاعاتی دربارهٔ فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقهٔ سی و دومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر منتشر شد.

به گزارش ایلنا، عکس‌ها، خلاصه‌ داستان‌ها و یادداشت‌هایی دربارهٔ فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه، مهم‌ترین مطالب این پرونده است. تصویر روی جلد این شماره به همین مناسبت به عکس‌هایی از هفت کارگردان باسابقه‌ای اختصاص دارد که فیلم‌هایشان در این دوره از جشنواره به نمایش درمی‌آید. سرمقالهٔ جدید‌ترین شمارهٔ ماهنامهٔ ۲۴ نگاهی دارد به ترکیب فیلم‌های این دوره‌ِ‌ از جشنوارهٔ فیلم فجر و ارتباط آن‌ها با مخاطبان. فرنوش حبیب‌نژاد، امید بلاغتی و آیدا احدیانی هم در بخش وبلاگ که به تازگی به مجله اضافه شده یادداشت‌هایی خواندنی با محوریت جشنواره نوشته‌اند.
در بخش سینمای دنیای این شماره که نسبت به شماره‌های قبلی مفصل‌تر است، پرونده‌هایی برای دو فیلم محبوسان و فرانسیس‌ها منتشر شده است. گفت‌وگو با عوامل این دو فیلم و یادداشت‌هایی به قلم علی مصلح حیدرزاده، مسعود ثابتی و آرش خوش‌خو را در این بخش از مجله می‌توانید بخوانید. پروندهٔ فیلمساز ماه هم به بهانهٔ اکران کاپیتان فیلیپس به مرور کارنامه‌ی پل گرین‌گرس اختصاص دارد. در این پرونده مطالبی به قلم کریم نیکو‌نظر، شهرام مکری و امیر پوریا دربارهٔ ویژگی‌های این فیلمساز صاحب‌سبک منتشر شده و دیگر منتقدان هم در یادداشت‌هایی فیلم‌های کارنامهٔ گرین‌گرس را مرور کرده‌اند.
مجموعه مطالبی دربارهٔ سریال‌های تئوری بیگ‌بنگ، دنباله‌رو‌ها، والاندر و ویپ، راهنمای فیلم‌های جدید سینمای دنیا و معرفی جدید‌ترین کتاب‌های سینمایی و تازه‌ترین محصولات شبکهٔ ویدئویی هم در بخش راهنمای این شماره از ۲۴ منتشر شده است. در بخش کارگاه می‌توانید جدید‌ترین قسمت کارگاه آموزش نقدنویسی و راهنمای فیلم‌های قدرندیده را بخوانید. در بخش «اشیاء از آنچه در فیلم‌ها می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» هم یحیی نطنزی، ایمان صفایی، فرنوش حبیب‌نژاد و حسین عیدی‌زاده یادداشت‌هایی دربارهٔ دوچرخه‌های مشهور تاریخ سینما نوشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز