خبرگزاری کار ایران

وزیر راه وشهرسازی؛

پیگیر افزایش وام مسکن مهر هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۷۱

رفاه حال متقاضیان در گرو مالیات کمتر است در صدد هستیم برای این منظور برنامه‌های پیشنهادی خود را به وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان قانون مالیات‌ها ارائه دهیم.

وزیر راه و شهرسازی از اجرای برنامه‌ای برای خروج رکود بازار مسکن خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم با انواع روش‌های مالی زمین و ساختمان و همکاری با سازمان بورس و اوراق بهادار این برنامه را اجرایی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه چهارمین کنفرانس صنعت احداثو انرژی در جمع خبرنگاران در خصوص تمهیدات رکود بازار مسکن اظهار داشت: برای این منظوربرنامه‌هایی از جمله روش‌های تامین تسهیلات در نظر داریم تا با تحریک تقاضا و با توجه به وضعیت خوب تولید، بازار بانک مسکن را از رکود خارج کنیم.

آخوندی با بیان تصمیمات گرفته شده اخیر در خصوص واحدهای مسکن مهرگفت: پیگیر افزایش وام هستیم همچنین بانک مرکزی تصمیم گیرنده وام مسکن مهر است که آخرین افزایش وام مرحله اول، افزایش وام‌های خرید بود

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به متنوع سازی قیمت بلیت هواپیما گفت: این موضوع در قانون برنامه پنجم دولت عنوان و دولت مکلف شده این برنامه را اجرا کند همچنین برنامه‌ فرودگاه مهر‌آباد بازنگری خواهد شد.

آخوندی در خصوص قانون اخذ مالیات پلکانی از واحدهای مسکونی اجاره‌ای اذعان داشت: این روش برای طولانی مدت است و متقاضیان این طرح قادر خواهند بود با طولانی‌تر شدن مدت زمان اجاره پول کمتری پرداخت کنند.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص مالیات مسکن متقاضیان گفت: رفاه حال متقاضیان در گرو مالیات کمتر است در صدد هستیم برای این منظور برنامه‌های پیشنهادی خود را به وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان قانون مالیات‌ها ارائه دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز