خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌های کشور در بازدید از اردوگاه کار درمانی اصفهان:

تغییر رفتار و شخصیت زندانیان با حفظ قرآن کریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۴۵

آشنایی زندانیان با قران کریم و حفظ آن، تاثیرات مثبتی را بر رفتار آنان داشته است.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندانهای کشور در بازدیداز مجتمع رفاهی پیش ملاقات اردوگاه کاردرمانی استان اصفهان گفت: تغییر رفتار و شخصیت زندانیان در حفظ قران کریم در این مرکز مشهود و قابل ستایش است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ محمدعلی زنجیره‌ای همچنین پس از بازدید از مراحل احداثمرحله دوم طرح خوابگاهی و طرح‌های توسعه اردوگاه در جمع مددجویان قرار گرفت و از بند قرآنی و حافظین قرآن نیز بازدیدو با آنان دیدار و گفتگو کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌های کشور اظهارداشت: بحمدالله حافظین قرآن کریم تنها به حفظ جزء قرآن اکتفاء نکرده‌اند و به بحثدرک و مفاهیم و همچنین تفسیر نیز روی آورده‌اند که جای خوشحالی و قدردانی دارد.

وی در ادامه افزود: در گفتگوهایی که با زندانیان داشتم انصافاً تغییر کلام نورانی قرآن کریم در شخصیت ورفتار آن‌ها مشهود بود و خودشان از اینکه مسیر آن‌ها بسوی انس با قرآن تنظیم شده بود بسیار راضی و با مطالعه قرآن نتایج عقیدتی علمی و اخلاقی زیادی به‌دست آورده‌اند.

زنجیره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندانهادر ادامه اظهارداشت: برخی از این مددجویان با حفظ قرآن به تقوی - احترام به پدر و مادر - خودشناسی - دوری از بداخلاقی و آرامش و… دست یافته‌اند که این حرکت بزرگی در اصلاح و تربیت مددجویان بشمار می‌آید و جای قدردانی و سپاس از مسئولین اردوگاه و زندان‌های استان دارد.

وی در پایان اظهارامیدواری کرد با ارائه گزارش مستند از سوله ۲۷۰۰ متری در حال احداثدر اردوگاه نیز تدابیر لازم جهت اتمام پروژه در نظر گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز