خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری قزوین:

مرغ زنده باید به قیمت مصوب به کشتارگاه‌های قزوین عرضه شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۲۵۵

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری قزوین گفت: در بازدید صورت گرفته از یک کشتارگاه در قزوین، مصوب شد که در هفته جاری آمار قطعات مرغ موجود در تمام مرغداری‌های شهرستان توسط دستگاه‌های متولی احصاء و پس از بررسی، مرغ زنده با قیمت مصوب به کشتارگاه‌ها عرضه شود.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل نجفی، با اشاره به نارضایتی‌های ایجاد شده در خصوص افزایش قیمت مرغ در بازار قزوین تصریح کرد: با توجه به نارضایتی ایجاد شده، جلسه‌ای تحت عنوان بررسی دلایل افزایش قیمت عرضه مرغ در فرمانداری قزوین برگزار و موضوع به صورت کارشناسی بررسی شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری قزوین افزود: با توجه به رصد صورت گرفته افزایش قیمت مرغ زنده در سطح استان باعث ایجاد تلاطم در بازار مرغ شده است، بنابراین پس از برگزاری جلسه به منظور بررسی این مسئله سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین، به صورت شبانه و میدانی از یکی از کشتارگاه‌های سطح شهرستان بازدید کرد و افزایش قیمت مرغ زنده به عنوان دلیل اصلی افزایش قیمت مرغ تأیید شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم با افزایش عرضه مرغ زنده و سایر تمهیدات اندیشیده شده در ۱۰ روز آینده، شاهد کاهش محسوس قیمت مرغ در سطح بازار باشیم؛ در این حوزه نیز نظارت جدی از سوی فرمانداری صورت می‌گیرد.

این مسئول بیان کرد: موضوع مهم بررسی پلمب ماشین‌های یخچال‌دار کشتارگاه، تحویل ماشین های گوشت در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها به منظور رصد و پخش مویرگی در بین فروشگاه‌های سطح شهرستان از دیگر موارد مطرح شده در این بازدید بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز