خبرگزاری کار ایران

اپلیکیشن همراه بانک مهر ایران؛ جوان ولی پیشتاز

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۱۹۸

بانک قرض الحسنه مهر ایران که از سال ۱۳۸۶ کار خود را آغاز کرده است، در زمره بانک‌های نسبتا جوان ایرانی به شمار می‌رود. اما همین نوبنیاد بودن موجب شده است، اندیشه‌ای پویا و نوگرا در عملکرد و خدمات آن نهفته باشد. یکی از نشانه‌های مدیریت دانش‌بنیان و پویای این بانک، اپلیکیشن همراه بانک مهر ایران معروف به «مهر ایران» به عنوان نماد خدمات اینترنتی آن است. اپ همراه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران علاوه بر خدمات پایه‌ای که امروزه از هر اپلیکیشن بانکی انتظار می‌رود، نوآوری‌های منحصربه فرد و متمایزی را نیز در امکانات و خدمات خود گنجانده است.

اگر شما مشتری بانک مهر ایران هستید و به هر شکلی از خدمات این بانک تخصصی حوزه وام‌های قرض‌الحسنه استفاده کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم با قابلیت‌های اپلیکیشن بانک مهر ایران یا مهر ایران آشنا شوید و برای افزایش بهره‌وری امور مالی و اقتصادی خود از آن استفاده کنید. 

اپلیکیشن مهر ایران چه خدماتی به مشتریان بانک مهر ایران ارائه می‌کند

غیرحضوری حساب باز کنید: اپلیکیشن مهر ایران به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک مهر ایران، پس از احراز هویت آنلاین، افتتاح حساب کرده و کارت بانکی خود را درب منزل دریافت کنید. 

یک حسابدار شخصی برای شما: یکی از خدمات ویژه اپلیکیشن بانک مهر ایران، خدمات حسابداری شخصی است. این ویژگی اپلیکیشن بانک مهر به شما کمک می‌کند مدیریت امور مالی و بانکی خود را به شکل بهینه‌ای انجام دهید. 

آنلاین و آنی وام بگیرید: موبایل بانک مهر ایران همانند همراه بانک رسالت، به مشتریان خود این امکان را داده تا به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری، درخواست وام کنند. همچنین قابلیت وام آنی را هم در اپ خود در نظر گرفته تا بدون نیاز به ضامن و به صورت آنلاین و آنی، وام خود را دریافت کنید. از دیگر خدمات مهر ایران در ارتباط با تسهیلات اینست که می‌توانید اقساط وام‌های دریافتی خود را بررسی کرده و آنلاین آن‌ها را پرداخت کنید. 

امور بانکی بدون رفت و آمد در شهر: یکی از وظایف و رسالت‌های اپ‌های بانکی، کم کردن لزوم مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها و کاهش رفت و آمدهای غیرضروری در سطح شهر است. اپ مهر ایران در این زمینه نوآوری‌های چشمگیری کرده است. برای نمونه شما بدون نیاز به مراجعه به شعبه می‌توانید علاوه بر درخواست کارت بانکی، رمز اول آن را نیز آنلاین دریافت کنید. همچنین برای دریافت رمز دوم هم لازم نیست به خودپردازها (ATM) مراجعه کنید و آن هم از طریق اپ ممکن شده است. از دیگر خدمات آنلاین مرتبط با کارت‌های بانکی اپ بانک مهر اینست که از کارت و سپرده‌های خود موجودی بگیرید و در صورت نیاز نسبت به مسدودی کارت و تغییر رمز دوم‌تان اقدام کنید. همچنین تراکنش‌های اخیر خود را به آسانی مشاهده کنید.

مدیریت آنلاین و آسان چک‌های صیادی: با اپ بانک مهر می‌توانید چک‌های صیادی خود را ثبت یا استعلام موجودی کنید و همچنین می‌توانید نسبت به انتقال آن‌ها به اشخاص دیگر اقدام کنید.

امنیت بالا با ثبت اثر انگشت: اگر از بابت امنیت ورود به نرم‌افزار بانکی خود نگران هستید، اپ مهر ایران، قابلیت ورود با اثر انگشت را به کار گرفته تا اطیمنان صد در صدی درباره امنیت اطلاعات بانکی برای شما فراهم باشد.

هر نوع انتقال پول را به مهر ایران بسپارید: همه انواع انتقال‌های پولی، به کمک اپلیکیشن مهر ایران به صورت آنلاین و سریع انجام می‌شود؛ از انتقال داخلی گرفته تا کارت به کارت، از ساتنا و پل گرفته تا پایا و حساب‌های شناسه‌دار. از جمله ویژگی‌های نسخه جدید این اپلیکیشن اینست که ابزار تشخیص انتقال هوشمند را ارائه می‌دهد؛ یعنی شما مبلغ مورد نظرتان برای انتقال را وارد می‌کنید و اپ به شما روش مناسب انتقال را پیشنهاد می‌کند. 

علاوه بر انتقال پول ساده و روزمره، شما می‌توانید به وسیله ویژگی خیلی جالب اپ مهر ایران، به دوستانتان به صورت آنلاین هدیه بدهید و کارت‌های هدیه دیجیتالی برایشان بفرستید. 

از شارژ سیم‌کارت تا خرید بسته‌های اینترنت: ناگفته پیداست که قابلیت شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری و خرید بسته‌های اینترنتی از اپراتورهای مختلف همراه فعال در کشور، جزو خدمات اصلی اپ مهر ایران است.

پرداخت قبوض تنها با دریافت پیامک: کافی است پیامک یکی از قبض‌های خدماتی به گوشی تلفن همراه شما برسد. اپ مهر ایران، اطلاعات کلیدی پرداخت را شناسایی می‌کند و به راحتی می‌توانید همه قبض‌ها را با آن پرداخت کنید.

اطلاعات شعب و خودپردازها درون یک نقشه: اگر با وجود همه خدمات اپلیکیشن مهر ایران، باز هم لازم بود که به یکی از شعب و یا دستگاه‌های خودپرداز بانک مهر ایران مراجعه کنید، یک نقشه آنلاین حاوی موقعیت مکانی همه شعبه‌ها و خودپردازهای بانک مهر ایران توسط موبایل بانک مهر ایران به شما ارائه خواهد شد.

اپلیکیشن همراه بانک مهر ایران؛ جوان ولی پیشتاز

روش‌های نصب و استفاده از اپلیکیشن مهر ایران

اگر از مشتریان کنونی بانک مهر ایران هستید و یا قصد دارید به جمع کاربران این بانک جوان و تخصصی بپیوندید، می‌توانید اپلیکیشن مهر ایران را متناسب با دستگاه‌های تلفن همراه هوشمند خود دریافت و نصب کنید. اگر کاربر اندروید هستید، نسخه اندروید در دسترس شماست. اگر هم مایل به استفاده از نسخه برپایه وب‌ هستید، نسخه pwa برای شما در نظر گرفته شده است. اگر هم از کاربران گوشی‌های آیفون هستید، می‌توانید نسخه ویژه همراه بانک مهر ایران ios را به کمک «سیبچه» دریافت کنید. با توجه به اینکه نصب اپ‌های ایرانی از روی اپ‌استور اپل ممکن نیست، سیبچه این فرصت را به کاربران ایرانی داده است تا با هزینه‌ای اندک، این محدودیت‌ها را پشت سر بگذارند و اپلیکیشن‌های کارامدی مثل سیبچه را روی تلفن همراه آیفون خود داشته باشند. تنها کافی است یکی از بسته‌های اشتراک سیبچه را تهیه کنید تا دنیای نرم‌افزارهای ایرانی را روی تلفن همراه خود داشته باشید. 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز