خبرگزاری کار ایران

استقبال ایرانی ها از نمایشگاه سبیت آلمان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۲۴

در سالهای گذشته برخی از شرکت‌های ایرانی تولیدات خود را در نمایشگاه سبیت و در قالب پاویون ملی ایران به معرض نمایش گذاشته که طی ۲ سال اخیر نماینده ای از ایران معرفی نشده است

نمایشگاه CeBIT یکی از معتبر‌ترین و بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهان است که همه ساله در ماه مارس(اسفندماه) در شهر هانوفر آلمان برگزار می‌‌شود و غول‌های بزرگ رایانه‌ای جدید‌ترین محصولات خود را در آن به نمایش می‌گذارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بر اساس این گزارش همزمان با برپایی این نمایشگاه، کنفرانس‌ها و نشست‌های تخصصی متعددی با حضور بزرگان صنعت IT جهان برگزار می‌شود که همین امر بر اهمیت این رویداد می‌افزاید.

نارینه آذلبار، نماینده این نمایشگاه در ایران با بیان اینکه هر ساله مدیران و کار‌شناس فناوری اطلاعات از ایران به آلمان سفر کرده و از این رویداد جهانی بازدید می‌کنند گفت: در سالهای گذشته حتی شرکت‌های ایرانی تولید کننده محصولات IT هم در این نمایشگاه حضور داشته و در قالب پاویون ملی ایران، محصولات خود را در معرض نمایش جهانیان قرار می‌دادند که متاسفانه طی ۲ سال قبل هیچ ارگانی برای اجرای پاویون ملی ایران اقدامی نکرده است.

وی با بیان اینکه حضور بازدیدکنندگان ایرانی برای مشاهده نوآوری‌ها و آشنایی با محصولات جدید از اهداف برگزارکنندگان آلمانی است گفت: با عنایت به اینکه سبیت مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد جهانی در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات و نیز مخابرات است، همواره تعداد بی‌شماری از متخصصان و صاحب نظران ایرانی برای بازدید از این نمایشگاه اقدام کرده‌ و در هر صنعت و صنفی ارتقای بخش فن آوری اطلاعات مورد توجه و سودمند است و همین امر سبب شده تا حضور چند صد بازدید کننده هر ساله از ایران میسر شود.

همچنین ناصرآبادی یکی از مدیران برگزار کننده تور می‌گوید: عمده‌ترین مشکل ایرانی‌ها برای بازدید از نمایشگاه سبیت آلمان، مربوط به صدور روادید است که البته تمهیداتی برای آن اندیشیده شده است.
وی افزود: طی سالهای گذشته سفارت آلمان سخت گیری‌های بیشتری را اعمال کرده و به همین دلیل هرگونه اشتباه در تکمیل مدارک منجر به رد درخواست ویزا شده است.

گفتنی است؛ این نمایشگاه برای بیست و هفتمین سال متوالی در تاریخ ۱۰ تا ۱۴ مارس ۲۰۱۴ برابر با ۱۹ تا ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ در محل دایمی شرکت نمایشگاههای آلمان، هانوفر برپا خواهد گشت و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت CebitGermany. com مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز