خبرگزاری کار ایران

«۲۵ اوت ۱۹۸۳» بورخس خوانش می‌شود

کد خبر : ۱۳۵۷۸۴

برنامه با هم بخوانیم خانه فرهنگ میثاق در برنامه این هفته خود به معرفی و مطالعه گروهی داستان «۲۵ اوت ۱۹۸۳» اثر «خورخه لوئیس بورخس» می‌پردازد.

ایلنا: برنامه دورخوانی داستان «۲۵ اوت ۱۹۸۳» اثر «خورخه لوئیس بورخس» یکشنبه(۲۲ دی) ساعت ۱۰ با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی میان نوجوانان و جوانان در مجتمع فرهنگی هنری میثاق برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این برنامه از سلسله نشست‌های با هم بخوانیم مجتمع فرهنگی هنری میثاق، داستان «۲۵ اوت ۱۹۸۳» از کتاب «زن وسطی» که توسط اسدالله امرایی گردآوری شده است به صورت گروهی خوانده می‌شود.

پس از خوانش این داستان توسط علاقمندان حاضر در برنامه، سپس «جعفر توزنده جانی» کار‌شناس ادبیات کودک توضیحاتی درباره تالیفات و بیوگرافی نویسنده کتاب ارائه می‌دهد.

خاطرنشان می‌شود، از جمله داستان‌های گردآوری شده در این کتاب می‌توان به ادبیات آتش است اثر ماریو بارگاس یوسا، ۲۵ اوت ۱۹۸۳ اثر خورخه لوئیس بورخس، مرغی برای سه نفر اثر فرناندو سیلوا، مرد مرده اثر اوراسیو کوئیروگا، جادوگر سابق اثر موریلو روبیائو و ضربه اثر لیلیانا هکر اشاره کرد.

لازم به ذکر است، سلسله برنامه‌های با هم بخوانیم روزهای یکشنبه(دو هفته یکبار) با حضور «جعفر توزنده جانی» کار‌شناس برنامه و جمعی از علاقمندان به ادبیات داستانی برگزار می‌شود.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری میثاق واقع در بلوار آیت الله کاشانی، انتهای خیابان مهران مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۶۹۰۶۵ تماس حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز