خبرگزاری کار ایران

بهاریه «اهالی تئاترشهر» به جامعه تئاتر ایران تقدیم شد/ روایت مسعود فروتن+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۱۶۰

کارکنان مجموعه تئاتر شهر در آخرین روزهای سال ۱۴۰۱ با تولید و انتشار یک اثر تصویری – موسیقایی به روایت مسعود فروتن بهاریه‌ای را تقدیم نگاه مخاطبان و هنرمندان عرصه نمایش کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، در آستانه فرا رسیدن سال ۱۴۰۲، مدیریت و کارکنان مجموعه تئاتر شهر با تولید و انتشار یک اثر تصویری – موسیقایی با صدای مسعود فروتن (کارگردان و بازیگر) و آهنگسازی امیربهزاد بهاریه‌ای را تقدیم نگاه تماشاگران و هنرمندان عرصه تئاتر کردند. 

مسعود فروتن (گوینده متن)، امیر بهزاد (آهنگساز)، مسعود میرمیری (مدیر تصویربرداری)، فرشید صوفی زاده (تدوین)، پرویزگوهری راد (عکاس)، نادر بهرامی (هماهنگی)، سپنتا عباسی (بازیگر کودک)، فریدون نصیری (خوشنویس)، شراره خشگنابی (ویرایش متن) وعلیرضا سعیدی (سرپرست اجرایی پروژه) عوامل اجرایی این نماهنگ را تشکیل می‌دهند.

 

در متن بهاریه تصویری  موسیقایی اهالی تئاتر شهر با صدای مسعود فروتن آمده است: 

«درودی بی‌کران به اهالیِ شریفِ تئاترِ ایران‌زمین؛ سلامی بهاری به همه‌ی شما تماشاگران و فرهیختگانِ نازنینِ هنر نمایش، که چشم و چراغمان‌اید. 

اینجا «تئاترشهر» است، تجلی‌گاهِ نابِ هنر نمایش؛ آنچه اکنون برایتان روایت می‌کنیم، بهانه‌ای است برای یادآوریِ سالی که روزهای پایانی‌اش را می‌گذرانیم. مروری است بر داستانِ صحنه‌هایی پُر از یاد و خاطره‌ی هنرمندانِ ارزنده‌ی تئاتر که آثارشان را به‌زیباییِ تمام، روایت کردند. مروری بر قصه‌ای که شما تماشاگرانِ فاخ، با حضور ارزشمندتان آن را در قلبمان، ماندگار کردید. یادی و اَرجی از روایت انسان‌های گرانمایه‌ای که در این سال، چراغ تئاتر ایران را با نور عشقشان، روشن نگه داشتند. 

در حوالی فصل بهار، از اینجا، از تئاترشهر، به همه‌ی شما مردم نازنین ایران عزیزمان، درود می‌فرستیم. درودی ویژه از قلب تئاتر ایران زمین. از عمارتی باشکوه؛ سلامی به وسعت چشم‌های پرعشقِ شما دوستداران هنر نمایش که جملگی رفیق ناب‌اید و هیچگاه نگاه پرمهرتان را از تئاترشهر برنداشتید. 

اهالی شریف و فاخرِ تئاتر! نیم قرن از حضور مؤثر و وجود پربرکتتان در تئاترشهر، این بنای عزیز و رفیقِ شفیق‌مان گذشت. 

دوستداران تئاتر شهر! در سالی که گذشت کوشیدیم در حد توانمان و آنچه مقدور بود، خدمتگزار شایسته‌ای برای شما تماشاگران فهیم و هنرمندان فرهیخته باشیم. روزهایی که لبخندهایتان، برایمان سرشار از فرح‌بخشی و سرزندگی بود و غصه‌هایتان قلبمان را به‌درد می‌آورد. 

ما اهالی تئاتر شهر درآستانه‌ی فصل بهار، خالصانه، صمیمانه‌ترین تبریک‌ها و درودها را بر وجود پرگوهرِ شما هنرمندان و تماشاگران گرامی تقدیم می‌کنیم. بهترین لحظه‌ها نثار قلب پرمهرتان باد. هنرتان مانا، وجودتان توانا وقلبتان مملو از آرامش پروردگار. حق نگه‌دارتان.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز