خبرگزاری کار ایران

اکران «عکس ناتمام؛ بهمن جلالی» درموزه هنرهای معاصر

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۸۰۴

فیلم مستند «عکس ناتمام؛ بهمن جلالی» به کارگردانی عمید راشدی و تورج ربانی، همراه با جلسه نقد و بررسی، روز سه شنبه نهم اسفندماه ساعت ۱۵ در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، مستند بلند «عکس ناتمام؛ بهمن جلالی» که در فاصله سال‌های ۱۳۸۷.۱۳۸۴ به کارگردانی مشترک عمید راشدی و تورج ربانی و به تهیه‌کنندگی تورج ربانی ساخته شده و توسط بیژن میرباقری تدوین شده، روز سه‌شنبه نهم اسفند‌ماه ساعت ۱۵ در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید. 

«عکس ناتمام؛ بهمن جلالی» مستندی است که درباره‌ زندگی و آثار هنری و به‌یادماندنی بهمن جلالی، عکاس  فقید ایرانی، ساخته شده است. 

این فیلم ۶۲ دقیقه‌ای، ضمن تمرکز بر جنبه‌های مختلف فعالیت‌های حرفه‌ای بهمن جلالی، می‌کوشد تغییرات چندباره‌ی سبک و سیاق عکاسی او را از دریچه‌ دوربین مستند مرور و ثبت کند و از برگزاری آخرین نمایشگاه این هنرمند در سال ۱۳۸۶ گزارشی درخور و گویا ارائه کند. 

ضمنا جلسه نقد و بررسی با حضور تورج ربانی، یکی از کارگردانان و تهیه‌کننده این فیلم بعد از نمایش «عکس ناتمام، بهمن جلالی» بر پا می‌شود.        

علاقمندان برای دیدن فیلم  و حضور در جلسه نقد و بررسی می‌توانند روز سه‌شنبه نهم اسفندماه ساعت ۱۵ به خیابان کارگر شمالی، جنب پارک لاله، سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز