خبرگزاری کار ایران

اوسمار: مجبوریم با مصدومیت دیاباته کنار بیاییم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۵۵۳

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب یحیی گل محمدی پاسخگوی سوالات خبرنگاران درباره آخرین وضعیت سرخ‌پوشان بود.

به گزارش ایلنا، اوسمار ویه‌را  در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و یکم لیگ برتر، اظهار داشت: چند روز قبل یک بازی سخت داشتیم که بیش از ۱۳۰ دقیقه بازی کردیم. در چند روز گذشته تلاش کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم و از بازیکنان محافظت کنیم تا آنها به شرایط خوبی برسند. می‌دانیم که به لیگ برگشته‌ایم و سه امتیاز خیلی مهم است. امیدوارم بتوانیم فاصله‌مان را با سپاهان جبران کنیم.

وی درباره مصدومیت طولانی مدت شیخ دیاباته افزود: شرایط ورزش حرفه‌ای اینطور است که این مصدومیت‌ها را شامل می‌شود. شیخ هم بازیکن مهمی برای ماست و سخت است که او را نداشته باشیم. او خیلی وقت‌ها می‌تواند در شرایط سخت به تیم کمک کند ولی ما بازیکنان دیگر‌ی داریم مانند عیسی [آل کثیر] که الان آماده شده و به شرایط قبل از مصدومیتش رسیده است. هم‌چنین لئاندرو [پریرا] را داریم که می‌تواند به ما کمک کند.

وی افزود: به هر حال این شرایطی است که پیش می‌آید. شیخ هم بازیکن جوانی است و ما به عنوان مربی سعی می‌کنیم از در تمرینات حمایت کنیم.

ویه را در پایان راجع به استراتژی باشگاه برای آمادگی سعید صادقی و شیخ دیاباته گفت: گاهی اوقات باید فشار بیاورید تا او آماده شود و گاهی اوقات نه. از این مصدومیتی که پیش آمده خوشحال نیستیم اما مجبوریم که با آن کنار بیاییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز