خبرگزاری کار ایران

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مرکزی:

مصرف برق بیشتر از پروانه بهره‌برداری چاه‌های کشاورزی مشمول تعرفه آزاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۱۶۷

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مرکزی با اشاره به چگونگی محاسبه تعرفه مصرف برق پروانه بهره‌برداری چاه‌های کشاورزی، گفت: مصرف برق بیشتر از پروانه بهره‌برداری چاه‌های کشاورزی، در سال آینده مشمول تعرفه آزاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود قدبیگی افزود: بر اساس مصوبه هیئت وزیران از ابتدای سال 1402، تعرفه برق کشاورزی برای مصارف مازاد بر قدرت مجاز برق و ساعت کارکرد مندرج در پروانه بهره‌برداری، بر اساس تعرفه تولید برق، به صورت آزاد محاسبه می‌شود.

وی ادامه داد: بنابراین چنانچه تاریخ اعتبار پروانه بهره‌برداری چاه به اتمام رسیده و یا قدرت مجاز برق مندرج در پروانه، چاه نیاز به اصلاح دارد، ضروری است در اسرع وقت از طریق دفاتر پیشخوان دولت و یا مراجعه به منابع آب درخواست تمدید و یا اصلاح پروانه بهره‌برداری ارائه شود تا نسبت به بررسی پرونده اقدام شود.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مرکزی با بیان اینکه 7240 چاه کشاورزی در این استان وجود دارد که از این تعداد، 5500 چاه مجهز به سیستم برق هستند، اظهار داشت: از حجم آب مصرفی استان، 92 درصد در بخش کشاورزی، 3.5 درصد در بخش صنعت و 4.5 درصد نیز در بخش خانگی مصرف می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز