خبرگزاری کار ایران

الهیان در تذکر شفاهی:

با افتخار اعلام می‌کنم جرم ما دفاع از حقوق زنان و کودکان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۷۵۰

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه جرم ما حمایت از حقوق زنان و کودکان است، گفت: تحریم های اتحادثه اروپا هیچ ارزشی برای ملت ایران ندارد.

به گزارش ایلنا، زهره الهیان در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود عنوان کرد: روز گذشته اتحادیه اروپا ۳۲ فرد و نهاد ایرانی را تحریم کرد که در بین تحریم شدگان بنده و ۶ نماینده مجلس و برخی دیگر از وزرا حضور داشتیم، از این جایگاه و تریبون اعلام می کنم که این تحریم های کور تبدیل به عادتی برای ملت ایران شده و هیچ ارزشی برای مردم ایران ندارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم تصریح کرد: ملت ایران در شنبه تاریخی ۲۲ بهمن اعلام کردند که این تحریم ها هیچ اثری بر آنها ندارد، بنده با افتخار به عنوان یک خانم، پزشک و رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی اعلام می کنم که جرم ما دفاع از حقوق زنان و کودکان است و به همین دلیل تحریم می شویم.

رئیس کمیته حقوق بشر مجلس یازدهم تصریح کرد: آخرین نامه ای که به دبیر کل سازمان ملل ارسال کردم، در زمینه محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ که در آن زنان و کودکان به شهادت رسیدند، بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز