خبرگزاری کار ایران

سرمربی الفیصلی: بعد از مرحله گروهی بازی می‌کردیم، فولاد را می‌بردیم/

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۵۸۳

سرمربی الفیصلی گفت اگر دیدار این تیم با شاگردان جواد نکونام پس از پایان دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شد، نماینده عربستان به برتری می‌رسید.

به گزارش ایلنا، مارینو اوزونیدیس در نشست خبری پس از دیدار تیم فوتبال الفیصلی عربستان مقابل فولاد ایران که به شکست الفیصلی انجامید، اظهار داشت: به بازیکنانم به‌خاطر تلاشی که در این مسابقه کردند، افتخار می‌کنم. ما امروز در این مسابقه نباختیم، بلکه سال گذشته باختیم! اگر این مسابقه سال گذشته (در سال 2022 و پس از پایان مرحله گروهی) برگزار می‌شد، فولاد را شکست می‌دادیم.

وی با بیان اینکه چیزهای زیادی از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بر الفیصلی گذشت، تصریح کرد: ما از لیگ حرفه‌ای عربستان سقوط کردیم و این موضوع تأثیر واضحی روی ما گذاشت. فولاد تیم خوبی است، اما بهتر از ما نیست. آنها موقعیتی ایجاد نکردند، اما الفیصلی نیز چنین شرایطی داشت. آنها از طریق اشتباه خودمان به گل رسیدند.

سرمربی الفیصلی با بیان اینکه نمی‌تواند بازیکنانش را مقصر بداند، گفت: آنها تمام تلاش خود را کردند، اما به نتیجه نرسیدیم. هدف ما این است که به لیگ حرفه‌ای عربستان صعود کنیم. ما بازیکنانی داریم که از مصدومیت بازگشته‌اند و بازیکنان زیادی در خط حمله جذب کرده‌ایم. اطمینان دارم می‌توانیم کارهای خوبی انجام بدهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز