خبرگزاری کار ایران

سردار رادان در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان:

برخورد با سارقان شدید و بازدارنده خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۱۶۱

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه برخورد با سارقان شدید و بازدارنده خواهد بود، گفت: نگرانی ها و دغدغه های مردم را در زمینه سرقت کاهش خواهیم داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا رادان در دیدار با آیت‌االله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درابلاغ حکم فرماندهی انتظامی کشور به خود، اولین فرمان ایشان را جلب رضایت خداوند و در امتداد آن جلب رضایت مردم اعلام کرد.

وی افزود: تامین امنیت و آسایش مردم عزیز، ارتقاء توانمندی و حفظ شان و منزلت پلیس، آموزش پلیس‌های تخصصی و کمک سایردستگاه‌ها به پلیس را از جمله مهمترین فرمان های مقام معظم رهبری است.

فرمانده انتظامی کل کشور در ادامه با اشاره به شروع طرح گسترده پلیس برای برخورد با سارقان افزود: برخورد با سارقان شدید و بازدارنده خواهد بود.

سردار رادان با بیان اینکه سرقت یک کاسبی سهل برای سارقان شده است، بیان داشت: با اقتدار و با حمایت دستگاه قضائی اجازه عرض اندام به سارقان را نخواهیم داد و نگرانی ها و دغدغه های مردم را در زمینه سرقت کاهش خواهیم داد.

رئیس پلیس کشور تصریح کرد: شرایط برای انجام ماموریت‌های انتظامی مهیا بوده و با کمک همه دستگاهها رضایت مردم و خداوند متعال را کسب خواهیم نمود.

وی در پایان گیلان را استانی مستعد با مسئولانی بسیجی و وظیفه شناس برای انجام وظیفه دانست و افزود: باید براساس تکلیف، رضایت خداوند در همه عرصه‌ها را فراهم کنیم.

مجموعه انتظامی مردمی‌تر از هر زمان دیگری است

آیت‌االله فلاحتی با بیان اینکه مجموعه انتظامی از افتخارات کشور و امنیت امروز ثمره خون شهیدان و به برکت رهبری امام خامنه‌ای است، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی کشور با وجود مقام معظم رهبری، مجموعه‌ای مقتدر، شجاع و حساب شده است.

وی حضور کارکنان انتظامی در تمامی صحنه‌ها و اقصی نقاط کشور را با ارتقاء احساس امنیت در جامعه مرتبط و همسو دانست و اظهار کرد: با زحمات شبانه‌روزی پلیس، امروز مردم احساس امنیت کامل ‌می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به شهدای انتظامی و اینکه روزی نیست مجموعه انتظامی در راه برقراری نظم و امنیت و حفظ آسایش و آرامش مردم شهید تقدیم انقلاب نکند، گفت: مجموعه انتظامی مردمی تر از هر زمان دیگری است.

آیت‌الله فلاحتی، وحدت نیروهای مسلح را باعث ترس دشمنان اسلام عنوان کرد و با اعلام این که کشور به نیروهای مسلح افتخار می‌کند، افزود: قدرت موشکی و دفاعی کشور ما امروز در دنیا مثال زدنی است.

وی، رهبری را رکن اصلی جامعه اسلامی قلمداد کرد و گفت: جوانان ما با پیروی از مقام معظم رهبری از ایمان قوی و محکم برخوردار هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز