خبرگزاری کار ایران

اهتزار بیش از هزار پرچم ایران در شهر مشهد/ افتتاح چند مرکز خدمات شهری در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۲۳۹

قائم مقام ستاد مناسبت های شهرداری مشهد از آمادگی تمامی بخش های مدیریت شهری برای برگزاری جشن های انقلاب خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی نجفی با بیان این خبر اظهار کرد:  با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مدیریت شهری مشهد در حوزه‌های مختلف برنامه برای جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی دارد و بخش های مختلف مدیریت شهری اعم از حوزه‌های خدمات شهری، عمران، حمل ونقل، فرهنگی و اجتماعی و حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی با ارائه برنامه های مختلف و آغاز این برنامه از امروز، آماده برگزاری جشن های دهه فجر هستند و البته مدیریت شهری با آذین بندی شهر، حال و هوای متفاوت را در شهر ایجاد خواهد کرد.

نجفی با اشاره به برخی برنامه‌های حوزه معاونت محیط زیست و خدمات شهری افزود: در این حوزه فضا آرایی عرشه پل های شهر با ۱۱۱۶ پرچم، اکران تبریک دهه فجر در ۲۷۸ المان خورشیدی و ۵۰ چراغ گوبو، نصب پرچم بروی ۳۴۰ سازه مناسبتی شهر، آماده باش تمامی نیروهای عملیاتی در ۵۴ ایستگاه آتش نشانی و استقرار ۱۰ دستگاه خودرو آتش نشانی و ۳۰ نفر نیروی آتش نشان و فضاسازی فروشگاه های شهرما، ایست کارها و ایستگاه های آتش نشانی را خواهیم داشت. 

سرویس دهی رایگان به دانش آموزان تا سقف ۸۰ دستگاه  اتوبوس در روز ۱۲ بهمن، سرویس دهی رایگان به شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تا سقف ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و  سرویس دهی رایگان قطارشهری در خط ۱ و ۲ در روز ۱۲ بهمن و ۲۲ بهمن ماه هم از جمله خدمات مناسبتی در حوزه حمل ونقل است که نجفی به آنها اشاره کرد. 

وی در ادامه گفت: افتتاح مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در بولوار آیت ا... هاشمی رفسنجانی، بهره برداری از پارکینگ مکانیزه امامت، افتتاح ایستگاه های دوچرخه اشتراکی در حاشیه شهر، اجرای طرح تخفیف برای معاینه فنی خودروهای سنگین دارای مجوز، رونمایی از ون های طرح نوسازی تاکسیرانی  و نصب ۵۰۰ پرچم خودرویی بر روی تاکسی ها هم برخی دیگر از اقدامات حوزه عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد به مناسبت چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

قائم مقام ستاد مناسبت های شهرداری مشهد افزود: همچنین در حوزه سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد اقداماتی نظیر اکران های شهری مانند بیلبورد، استرابورد، قاب عکس مفاخر به میزان ۱۰هزار و ۵۲۴ مترمربع، نصب ۴هزار عدد آویز ستونی، نصب ۲هزار بیرقی سردری، نصب ۴هزار بیرقی بی آرتی در بولوار وکیل آباد، میدان فلسطین، بولوار طبرسی و اطراف حرم مطهر، نصب ۱۵۰۰ پرچم اهتزاز  و ۲۰۰هزار متر ریسه پارچه ای در شهر و نصب ۱۳ پرچم ساختمانی بزرگ، ۱۰ پرچم عرضی بزرگ مقیاس پل ها ، ۱۳۰ پرده عرضی خیابانی انجام خواهد داد.

وی با اشاره به  اجرای ۱۳۰ سرود مناسبتی در مناطق مختلف شهر و برگزاری جشنواره های تفریحی و ورزشی در ۱۳۰ قسمت از شهر گفت:  برگزاری جشنواره های تولیدات رسانه ای، بازی های هیجانی والدین و کودک، مادر و کودک، نوجوان انقلاب در فرهنگسراهای شهر، برگزاری جشن شب های انقلاب در مجتمع آیه ها، برگزاری جشنواره های ورزشی در اماکن ورزشی، برگزاری جشن های ویژه زوج های جوان، کودکان بی سرپرست و معلولان و برگزاری پویش مشهد مهربان برای آزادی زندانیان غیرعمد هم از دیگر برنامه های حوزه فرهنگی و اجتماعی است.

غبارروبی مزار شهدا و بازدید از خانواده شهدا، برگزاری نمایشگاه دهه فجر در موزه ملی دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه شخصیت شناسی شهدای انقلاب در پایگاه های بسیج و برگزاری یادواره شهدای انقلاب هم بخشی از برنامه های دهه فجری پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر است که نجفی به بیان آنها پرداخت.

قائم مقام ستاد مناسبت های شهرداری مشهد درباره برخی از فعالیت های برنامه ریزی شده از سوی مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری هم افزود: در این حوزه برنامه هایی نظیر تولید تیزرهای مناسبتی و افتتاحیه‌ها و اکران آنها در شهر، پاسخگویی ۲۴ ساعته مرکز ۱۳۷ و برگزاری تورهای بازدید از پروژه های شهری را خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز