خبرگزاری کار ایران

در نشست ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۲ استان مطرح شد؛

خوزستان در نوروز امسال با استقبال بسیاری گردشگر مواجه خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۵۱۱

سرپرست معاونت عمران استانداری خوزستان در اولین نشست ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۲ استان، گفت: برای خدمات‌دهی هر چه‌بهتر به گردشگران نوروزی، فرصت خوبی است تا استان خوزستان را آب و جارو و متناسب با شرایط مهیا کنیم.

به‌ گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد خانچی در حاشیه برگزاری اولین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز و راهیان نور خوزستان که با حضور محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث‌فرهنگی استان و مدیران و نمایندگان بخش‌های مختلف استانی و نمایندگان کمیته‌های 12گانه عضو این ستاد در محل استانداری خوزستان برگزار شد، ضمن اشاره به شرح وظایف کمیته‌ها و فعالیت‌های محوله به هر کدام از این مجموعه‌های دوازده‌گانه، اظهار کرد: در حوزه‌های گردشگری، راهیان نور و سفرهای زیارتی، استان خوزستان با توجه به شرایط خاص آب‌وهوایی روزهای منتهی به سال نو، دستگاه‌های مختلف استان وظیفه دارند تا تمام تلاش خود را برای به جا آوردن رسم مهمان‌نوازی به کار گیرند.

وی افزود: به‌ تمامی دستگاه‌ها، ارگان‌ها و مجموعه شهرداری‌ها ابلاغ شده است تا نسبت به زیباسازی مناطق شهرها اقدامات لازم انجام و اماکن و ظرفیت‌های گردشگری از قبیل محوطه‌های تاریخی و دفاع مقدس به‌خوبی معرفی شوند. همچنین اماکن جدیدی که گردشگر به دنبال شناسایی آن‌ها است نیز باید معرفی شوند تا خدمات بهتری در این بخش‌ها ارائه شود.

سرپرست معاونت عمران استانداری خوزستان با تأکید بر زیباسازی تمامی ورودی‌های و شهرهای استان که در مسیر تردد مسافرین قرار دارند، ادامه داد: باید تمهیدات خوبی را اندیشید تا هر کدام از این ورودی‌ها معرف فرهنگ و رسوم و زیست‌بوم آن منطقه باشند.

در پایان این نشست مقرر شد که جلسات آینده همه کمیته‌ها و رؤسای آن‌ها و همچنین فرمانداران، گزارش‌های اقدامات خود از عملکرد و برنامه‌ریزهای انجام شده را در حضور استاندار ارائه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز