خبرگزاری کار ایران

از سوی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت؛

قدردانی از مدیرعامل شرکت مس برای برپایی گردهمایی نوآوری و فناوری

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۴۰۷

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی از زحمات مدیرعامل شرکت ملی مس به دلیل برگزاری گردهمایی نوآوری و فناوری «مسینو» در مجتمع مس شهربابک تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام مهندس رضا حسینی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

به نام خدا

بسیار خرسندم که مجتمع مس شهربابک پیشگام در عرصه نوآوری و فناوری شعار امسال را جامه عمل پوشاند.

این رویداد بزرگ معرف ظرفیت های شهرستان شهربابک و مجتمع بزرگ مس شهربابک و آوردگاهی برای ارائه اندیشه و تخصص جوانان فهیم و سخت کوش این خطه از میهن اسلامی مان بود.

اینجانب به نمایندگی از مردم قدرشناس شهربابک، از زحمات و تلاش های جناب آقای دکتر رستمی مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس ایران، جناب آقای مهندس حسین محمودی میمند مدیر محترم مجتمع مس شهربابک و پرسنل سخت کوش و پر تلاش مجتمع مس شهربابک در راستای برگزاری همایش بزرگ فناوری و نوآوری مجتمع مس شهربابک با عنوان «مسینو» تشکر و قدردانی می کنم.

برگزاری این همایش در این سطح و با این کیفیت نشان از درک عمیق و فهم درست دست اندرکاران آن از دغدغه مقام معظم رهبری (حفظه الله) و اقدام عملی خانواده خوش فکر مجتمع مس شهربابک جهت تحقق این مهم می باشد.

باز هم از این اقدام حکیمانه و برنامه دقیق و هدفمند تشکر نموده و متذکر می شوم، همه افرادی که در برگزاری این رویداد بی نظیر علمی و دانش بنیان همت گماشتند ولایت مداران واقعی محسوب می گردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز