خبرگزاری کار ایران

این بازیکن می‌تواند امباپه را مهار کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۹۲۴

مدافع تیم منچسترسیتی با وجود مصدومیتی که داشت در جام جهانی قطر عملکرد مناسبی ارائه کرده است.

به گزارش ایلنا، وقتی کایل واکر، مدافع راست منچسترسیتی در ماه اکتبر در دربی منچستر مصدوم شد، نگرانی‌هایی وجود داشت که ممکن است او بموقع برای جام جهانی قطر آماده نشود. با توجه به اینکه واکر تصمیم گرفت تحت عمل جراحی قرار بگیرد تا مصدومیت کشاله رانش را برطرف کند، مطمئناً گنجاندن او در ترکیب سه‌شیر یک ریسک بود. اگرچه قابل پیش‌بینی بود که در نهایت واکر در ترکیب 26 نفره گرت ساوت‌گیت قرار می‌گیرد اما مصدومیت مدافع چلسی، ریس جیمز، تصمیم‌گیری برای ساوت‌گیت جهت دعوت از مدافع منچسترسیتی را آسان‌تر کرده است.

کایران تریپیه پس از نمایش‌های خیره‌کننده‌اش برای نیوکاسل یونایتد، نیز بلیت سفر به قطر را دریافت کرد، در حالی که ترنت الکساندر-آرنولد، مدافع لیورپول نیز احتمالاً از حذف جیمز سود برد. با توجه به وجود گزینه‌های فراوان برای سمت راست خط دفاع، پیش‌بینی اینکه کدام یک از آنها در اولین بازی جام جهانی مقابل ایران در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت سخت بود. مشخص بود که واکر قرار نیست بموقع برای اولین بازی انگلیس در این تورنمنت آماده شود و به طور کلی از او انتظار نمی‌رفت که نقش زیادی در مرحله گروهی داشته باشد.

او دو بازی اول سه شیر در جام جهانی مقابل ایران و امریکا را از دست داد، اما برای بازی نهایی مرحله گروهی مقابل ولز به تیم بازگردانده شد.اگرچه تیم ساوت‌گیت در برابر ولز به راحتی پیروز شد اما بازگشت واکر به زمین و حضورش در میدان برای آشنا شدن با حال و هوای جام بسیار مهم بود و ستاره سیتی، اگرچه کمی چالاکی همیشه را نداشت، باز مقابل مردان راب پیج تأثیرگذار بود.

برخی از بازیکنان و کارشناسان معتقدند بودند واکر 32 ساله باید در دیدار مرحله یک هشتم نهایی مقابل سنگال استراحت می‌کرد، اما این مدافع بازی کرد و با صعود انگلیس به دور بعد، یک نمایش بی‌نقص دیگر ارائه داد.با این حال، آزمون بعدی بسیار دشوارتر است.

باید دید که آیا ساوت‌گیت با خط سه نفره دفاع مقابل فرانسه در بازی مرحله یک چهارم نهایی روز شنبه تیمش را به میدان خواهد فرستاد یا خیر، اما واکر تقریباً مطمئن است که چه در دفاع راست و چه در پست دفاع میانی بازی خواهد کرد. تلاش او برای خنثی کردن حملات کیلیان امباپه، خطرناک‌ترین ستاره هجومی فرانسوی‌ها می‌تواند کلید موفقیت سه‌شیر باشد. با این حال، گفتن آن آسان‌تر از انجام دادنش خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز