خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اداری مطرح شد؛

استقرار چند اداره در شهرستان خلیل آباد خراسان رضوی تا دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۵۶۸

فرماندار خلیل آباد در خراسان رضوی گفت: با پیگیری های انجام شده، سه اداره دولتی تا دهه فجر امسال در این شهرستان مستقر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید مسعود یاوری فرماندار خلیل آباد در جلسه شورای اداری، با بیان اینکه به‌رغم اینکه چندین سال از شهرستان شدن خلیل آباد می‌گذرد ولی هنوز ادارات مختلفی که باید در شهرستان باشند نداریم افزود: برابر پیگیری‌های انجام شده سه اداره جدید در شهرستان تا دهه فجر در شهرستان ایجاد و خدمات لازم را در شهرستان به جامعه هدف خود خواهند داشت.

وی این ادارات را بنیاد مسکن، هلال احمر و راه و شهرسازی نام برد و افزود: دیگر اداراتی که هنوز در شهرستان نداریم در ساختمان مجتمع ادارات (بخشداری قدیم)  تا احداث ساختمان در این مجموعه دایر خواهند شد و خدمات دهی خواهند داشت.

وی با تبریک روز پرستار، با ابراز گلایه از رنگ بندهای کرونایی که توسط استان اعلام می شود افزود: این رنگ بندی ها جای تامل دارد و باید مدیر دانشگاه علوم پزشکی استان پاسخ دهد که بر چه منوالی این رنگ بندی ها اعلام می شود.

فرماندار شهرستان عدم پاسخ دهی تعدادی از مدیران بانک ها را مورد اشاره قرارداد و اظهار کرد: به‌رغم اینکه پرداخت تسهیلات بصورت کشوری کمی انقباضی اعلام شده است ولی شما باید در شهرستان مدیریت کنید تا پرونده های تشکیل شده را جواب گو باشید و نارضایتی ایجاد نشود.

فرماندار خلیل آباد به اداراتی که در شهرستان نسبت به جذب اعتبارات خود هنوز در گام اول هستند تذکر داد و افزود: این ادارات باید تا این مدت از سال خیلی در برنامه های عمرانی خود پیشرفت می داشتند لذا پذیرفته نیست و باید پاسخگو باشند. 

یاوری برگزاری مانور زلزله در ۸ آذر را مورد تاکید قرارداد و در ادامه روسای ادارات جدید بخشدار مرکزی شهرستان، رئیس جمعیت هلال احمر، راه و شهرسازی شهرستان‌های کاشمر و خلیل آباد و رئیس جدید پست بانک توسط فرماندار شهرستان معرفی شدند.

محمد حسین زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خلیل آباد گزارش شهرستانی را در بحث کرونا و فعالیت های انجام شده برشمرد و افزود: با همه تلاش ها هنوز ۷۶ درصد  مردم این شهرستان واکسن مرحله اول  کرونا را تزریق داشته‌اند. 

همچنین مجید مسروری رئیس اداره صمت شهرستان  هم با بیان اینکه ۲۶ واحد صنعتی و ۷واحد معدنی دراین شهرستان توانسته اند اشتغال ۲۰۰ نفر را فراهم کنند، افزود: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بیش از ۳۰ مشکل تولید کنندگان در شهرستان و نیز با کمک فرماندار از طریق استان حل  شده است و با ظرفیت کامل خود به فعالیت مشغول هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز