خبرگزاری کار ایران

حمایت مدیران ادواری باشگاه استقلال از فتح الله زاده

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۷۰۳

مدیران اسبق باشگاه استقلال تهران از مدیرعامل جدید باشگاه حمایت کردند.

به گزارش ایلنا، مدیران ادواری باشگاه استقلال که در مقاطع مختلف و با مسئولیت‌های گوناگون در باشگاه استقلال حضور داشته‌اند، با امضای نامه‌ای حمایت خود را از مدیرعاملی دکتر علی فتح‌الله‌زاده در این باشگاه اعلام کردند.

متن این نامه، به شرح زیر است:

به نام خدا

باشگاه استقلال به عنوان یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران و آسیا، دارای پایگاه وسیع مردمی در صحنه فوتبال ایران و آسیا، همواره شاهد فراز و فرودهای بی شمار بوده و اصطلاح «مقطع حساس‌» بسیار به سمع و نظر هواداران رسیده است.

اما این روزهای باشگاه استقلال که در حال گذر بوده و قدم در راه خصوصی شدن گذاشته را شاید بتوان یکی از حساس‌ترین روزهای حیات استقلال نام برد.

ماموریت باشگاه استقلال در دوجنبه شکل گرفته است؛ یکی همان ماموریت همیشگی در بعد ورزشی و جلب رضایت هواداران با کسب عناوین و افتخارات داخلی و آسیایی و دیگری بعد تجاری و دفاع از حقوق صاحبان سهام و جلب رضایت و تایید سهامداران.

واگذاری این ماموریت خطیر به برادر عزیز جناب آقای دکتر فتح‌الله‌زاده رابه فال نیک گرفته و امیدواریم در پاسخ به این انتخاب شایسته، ایشان با درایت و مدیریت شایسته و بهره گیری از تجارب ارزنده، بتواند همچون گذشته استقلال را در همه زمینه‌ها به سکوی افتخار رهنمون سازد.

برای ایشان و همکاران چه در هیات مدیره و چه در بخش‌های اجرایی، آرزوی موفقیت داریم.

مدیران ادواری استقلال

سید کاظم اولیایی، بهرام افشارزاده، حسین قریب، کامران منزوی، حمیدرضا آصفی، سیدمیرشاد ماجدی، علی تاجرنیا، اکبر ملکی، حسن زمانی، بهرام امیری، علی نظری جویباری، علی امیری، هاشم ساعدی، امین نوروزی، امیر علوی و سید مهدی علوی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز