خبرگزاری کار ایران

مجمع انتخاباتی هیأت کوهنوردی قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۲۷۵

مجمع انتخاباتی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین برگزار و با رای اعضا رئیس جدید این هیئت برای چهار سال انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجمع انتخاباتی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین با حضور دبیرکل فدراسیون در سالن جلسات اداره ل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

شاهین اسعدی تنها نامزد در این انتخابات بود که توانست با کسب 15 رای موافق به عنوان رئیس هیأت انتخاب شود.

او در این نشست گفت: باید برای کوهنوردی برنامه ریزی بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت داشته باشیم و امیدواریم پیشکسوتان نیز در این مسیر ما را یاری کنند.

رئیس جدید هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی قزوین ادامه داد: یکی از راه‌های حمایت از قهرمان استفاده از ظرفیت موجود در بخش صنعت و همچنین کمک خیرین است که سعی می‌کنیم از این امکان استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: راه اندازی کمیته‌ها با کمک پیشکسوتان و بانک اطلاعاتی ورزشکاران، ارتباط با نخبگان و توجه به شهرستان‌ها جزء برنامه‌های کوتاه مدت هیأت خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: برای یک سال آینده هم تکمیل خانه سنگ نوردی مینودر، تشکیل اتاق فکر، ارتباط با رسانه‌ها و برگزاری دوره مربیگری برنامه ریزی شده و در این مسیر از انتقادات و مطالبه‌گری‌ها استقبال خواهیم کرد.

پیش از این نکونام مسئولیت هیئت کوهنوردی استان را بر عهده داشت.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز