خبرگزاری کار ایران

موتا: امیدوارم اتفاقات هفته گذشته تکرار نشود / ساپینتو بازیکنان را به خوبی برای بازی فولاد آماده کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۴۳۰

مربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، روی موتا، مربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: یک بازی خانگی در مقابل یک تیم خوب داریم. فولاد بازیکنان خوبی دارد و در بازی‌های آخر هم زیاد گل نخوردند و از نظر دفاعی هم عملکرد خوبی دارد و منتظر اشتباهات حریف هستند. باید تمرکز لازم را داشته باشیم. در شرایط خوبی هستیم و اعتماد به نفس بالایی داریم.

او ادامه داد: امیدوارم یک بازی خوب انجام دهیم و سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. باعث تاسف است که هواداران در استادیوم نیستند. می‌خواهیم پیروزی این بازی را به هواداران و سرمربی تیم تقدیم کنیم. امیدوارم جو خوبی در بازی حاکم شود و اتفاقات بازی هفته گذشته رخ ندهد. هر دو تیم باید روی کار خودشان تمرکز کنند و برای تیم خود بهترین اتفاق را رقم بزنند.

او درخصوص غایبان استقلال برای این مسابقه گفت: این مربوط به کادر فنی خودمان است و مشخص می‌شود چه کسانی بازی خواهند کرد. محمدحسین زواری و آرمان رمضانی مصدوم هستند و بقیه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند.

موتا درباره غیبت ریکاردو ساپینتو روی نیمکت استقلال گفت: ساپینتو رئیس و رهبر همه ما است و بودن ایشان خیلی مهم است. شور و اشتیاق این مربی به تیم کمک می‌کند. او در کنار تیم در این بازی نخواهند بود و ما با بازیکنان کار کردیم تا شرایط خوبی ایجاد کنند. ما یک هفته خوبی را پشت سر گذاشتیم. ساپینتو بازیکنان را برای بازی به خوبی آماده کرده است و بازیکنان انگیزه دارند تا پیروزی بازی را به ساپینتو تقدیم کنند.

مربی استقلال درباره شرایط تیم فولاد و حضور وریا غفوری به عنوان بازیکن تیم فولاد گفت: ما بازی سختی در پیش داریم. فولاد تیم خوبی دارد و سرسخت است. این نقاط قوت قابل توجهی دارد و ما حریف را به خوبی آنالیز کردیم و می‌دانیم چه چالش‌هایی در پیش داریم. برای فولاد هم این بازی دشوار خواهد بود. ما اعتماد به نفس داریم و تمرینات خوبی داشتیم. وریا غفوری بازیکن سابق استقلال است و ۹۰ دقیقه به عنوان حریف ما شناخته می‌شود.

موتا درباره عملکرد فنی استقلال در هفته‌های اخیر خاطرنشان کرد: موقعی که شروع کردیم، ما در اوایل فصل بودیم و در هر بازی پیشرفت می‌کنیم. می‌دانستیم کاری که می‌کنیم، برای ما در آینده پرثمر خواهد شد. چند تغییر نسبت به فصل گذشته داشتیم و داریم روی ایده‌های سرمربی کار می‌کنیم و آن را پیاده می‌کنیم و در حال حاضر نتایج را می‌بینید. تمامی این تلاش‌ها دست به دست هم دادند و در آینده هم شرایط بهتر خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز