خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان:

حجم مخازن سدهای استان به 40.99 میلیون مترمکعب رسید /20 درصد از حجم مخازن استان پر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۱۵۹

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: حجم مخازن سدهای استان به 40.99 میلیون مترمکعب رسید .

به گزارش ایلنا،  داریوش حسن‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون 20 درصد از مخازن سدهای لرستان پر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد کاهش نشان می دهد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان با اشاره به آخرین وضعیت مخازن سدهای لرستان اظهار کرد: حجم کل مخزن سدهای مروک، ایوشان، تنگ هاله، خان‌آباد،کزنار و حوضیان 208.71میلیون متر مکعب است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 20درصد از مخازن سدهای لرستان پر است، ادامه داد: حجم آب موجود در پشت سدهای استان 40.99 میلیون متر مکعب گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان افزود: در حال حاضر مجموع آب ورودی‌ شش سد استان 0.12 متر مکعب بر ثانیه و میزان آب خروجی از سدها 1.66 متر مکعب برثانیه است.

حسن نژاد تاکید کرد: با توجه به میزان نزولات جوی و کاهش قابل ملاحظه حجم آب موجود پشت سدها و بحران خشکسالی، کلیه کشاورزان و بهره برداران لازم است رعایت الگوی کشت و  میزان برداشت از منابع آبی را مدیریت کنند تا با بحران کم آبی مواجه نشویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز