خبرگزاری کار ایران

پایان یک عملیات تروریستی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۶۹۰

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشته شدن تعدادی از تروریست های مهاجم و عوامل تجزیه طلب در عملیات تروریستی در نماز جمعه شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبری پلیس، سردار طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اعلام داشت: در ساعت 12 ظهر امروز همزمان با خاتمه نماز جمعه و هنگام خروج نماز گزاران از مصلی تعدادی افراد مسلح ناشناس اقدام به عملیات تروریستی و تیراندازی بصورت کور به سمت نماز گزاران و مقر کلانتری 16 زاهدان نمودند.که بلافاصله با واکنش سریع مامورین مواجهه و اوضاع تحت کنترل قرار گرفت.

وی گفت: در پی این درگیری تعدادی از تروریست های مهاجم و عوامل تجزیه طلب مجروح و یا کشته شدند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت : متاسفانه تعدای از عابرین حاضر در محل مجروح و یا فوت نمودند.

سردار طاهری در ادامه بیان داشت : پلیس و دستگاه های امنیتی هر گونه تعرض علیه  اموال عمومی و امنیت مردم توسط گروهک های معاند و مسلح را بی پاسخ نخواهند گذاشت و قاطعانه با آنها برخورد قانونی خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان از مردم عزیز دعوت کرد ضمن حفظ آرامش خود از تجمع در معابر شهری خوداری نموده و هرگونه اخبار و اطلاعات و تحرکات مشکوک را برای شناسایی و دستگیری عاملین ناامن کننده ازطریق سامانه 110 به پلیس اعلام نمایند.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز