خبرگزاری کار ایران

کشورهای اسلامی؛ کاتا تیمی ایران در انتظار مدال برنز

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۵۷۱

ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر نمایندگان کاتا تیمی آقایان کشورمان به دیدار رده بندی بازی های کشور های اسلامی راه یافتند.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر نمایندگان کاتا تیمی آقایان کشورمان پس از اجرای  دور اول مسابقات در رده چهارم قرار گرفتند و در دور دوم مسابقات نیز در جایگاه سوم قرار گرفتند تا راهی دیدار رده بندی مسابقات شوند و شانس خود را برای کسب مدال برنز امتحان کنند.

نمایندگان کاتا تیمی ایران در دور اول با کسب امتیاز ۲۳.۴۰ پشت سر تیم های کویت، مراکش و اندونزی قرار گرفت و به مرحله بعدی راه یافت. در دور دوم نیز با کسب امتیاز ۲۳.۶۰ در جایگاه سوم بعد از کشور های کویت و مراکش ایستاد تا راهی دیدار رده بندی شود.

تیم ایران عصر امروز در مقابل تیم الجزایر شانس خود را برای کسب مدال برنز امتحان می کند و تیم‌های کویت و ترکیه نیز راهی فینال این مسابقات شدند.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه ترکیه از ۱۸ مرداد آغاز و تا ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. رقابت های کاراته نیز از روز گذشته چهارشنبه ۲۶ مرداد آغاز و تا امروز (پنج شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱) با حضور ۲۲۹ ورزشکار از ۳۰ کشور پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز