خبرگزاری کار ایران

۵۰۰ هزار کادر درمان بیمه تکمیلی می‌شوند/ ورود بیمه‌های تکمیلی به نسخه الکترونیک

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۲۹۰

رییس کل بیمه مرکزی از ورود بیمه‌های تکمیلی به نسخه‌الکترونسک تا دو ماه آینده خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی در مراسم رونمایی از طرح بیمه تکمیلی حادمان سلامت، اظهار کرد: در حوزه بیمه بازرگانی، یکی از سیاست‌هایی دولت سیزدهم به دنال آن است مردمی کررن بیمه مردمی و توسعه آن است.

وی افزود: ما باید به دنبال حل مشکلات باشیم. در حوزه درمان با توجه به همکاری‌هایی که با سیستم سلامت داریم، بیمه درمان در اولویت برنامه‌های ما قرار گرفته است.

بهزادپور بیان کرد: در گذشته ما نمی‌توانستیم به افراد و گروه‌های کوچک ارائه خدمت دهیم. اتفاقی که الان افتاده است این است آیین‌نامه حوزه درمان اصلاح شد و افراد با تعداد کم می‌توانند با بیمه‌ها قرارداد ببندند.

وی یادآور شد: در این طرح حدود ۵۰۰ هزار نفر از کادر درمان و خانواده‌های آنان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرد.

بهزادپور اعلام کرد: یکی از پروژه‌های مهم ورود بیمه‌های تکمیلی به موضوع نسخه الکترونیک است. امیدواریم تا دو ماه آینده این موضوع به نتیجه برسد  و حلقه نسخه الکترونیک با حضور بیمه تکمیلی، کامل شود.

رئیس‌کل بیمه مرکزی تاکید کرد: راهی جز همکاری بیمه‌های پایه و تکمیلی برای برای کاهش هزینه‌های درمان مردم نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز