خبرگزاری کار ایران

معاون صندوق نوآوری و شکوفایی:

ارتباط صندوق نوآوری با واحدهای فناور و دانش بنیان باید تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۱۰۸

معاون صندوق نوآوری و شکوفایی کشور گفت: با توجه به نیاز جهش در تولید و اشتغال استان ارتباط صندوق نوآوری با واحدهای فناور و دانش بنیان باید تقویت شود.

به گزارش ایلنا، سیاوش ملکی‌فر در جلسه معرفی خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در لرستان هدف از حضور نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی کشور در استان را تقویت ارتباط صندوق با واحدهای فناور و دانش بنیان استان برشمرد و ابراز امیدواری کرد که جلسات برنامه ریزی شده زمینه بهره مندی حداکثری فناوران لرستان از خدمات صندوق را فراهم آورد.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی کشور محورهای همکاری صندوق با پارک علم و فناوری، صندوق پژوهش و فناوری لرستان و خدمات قابل ارائه از طرف این صندوق را تشریح کرد و گفت : مجموع خدماتی که از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی کشور به شرکت‌های فناور و دانش بنیان ارائه می‌شود بالغ بر ۱۵۰ عنوان خدمت در حوزه‌های مختلف تسهیلات، ضمانت نامه‌ها، سرمایه گذاری، و خدمات توانمندسازی بلاعوض است.

فرهاد نامداری سرپرست پارک علم و فناوری لرستان نیز در این جلسه با تشریح وضعیت کلی استان به ویژه در حوزه فناوری و دانش بنیان اظهار داشت: تعداد شرکت‌های دانش بنیان و فناور موجود در استان کمتر از ظرفیت و توان علمی و فنی لرستان است.

وی افزود: لرستان در طی جنگ تحمیلی دلاوری‌های بسیاری از خود نشان داده است و با توجه به شرایط فعلی استان و نیاز مبرم به جهش در حوزه تولید و اشتغال در لرستان انتظار داریم صندوق نوآوری و شکوفایی از محل اعتبارات خود و همچنین اعتباراتی که از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در اختیار صندوق قرار گرفته است سهم مناسبی برای پیشرفت این استان در نظر گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز