خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا، مطرح شد:

بازسازی تاسیسات آبرسانی روستای تهم/مشکل افت فشار آب روستای تهم رفع شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۴۶۲

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، با اشاره به رفع مشکل افت فشار آب روستای تهم، گفت: با تلاش عوامل این شرکت تاسیسات آبرسانی روستای تهم بازسازی شده و آب سالم و پایدار برای اهالی این روستا در مدار بهره برداری قرار گرفت.

علیرضا جزء قاسمی، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، امروز با اعلام این خبر به خبرنگا رایلنا در زنجان، افزود: پیش از این به سبب خشکسالی و کمبود آب، شبکه توزیع آب در روستای تهم دچار افت فشار شده بود که با اجرای این عملیات مشکل افت فشار آب رفع شد.

جزء قاسمی، ادامه داد: برای اجرای این عملیات اعتباری افزون بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این عملیات شامل احداث قنات، کول گذاری و احداث کانال انحرافی رودخانه می باشد که برداشت آب آشامیدنی برای روستای تهم را به 5.5 لیتر بر ثانیه رسانده است.

جزء قاسمی، اضافه کرد: با توجه به اهمیت تامین آب سالم و پایدار در روستاهای استان و افزایش حجم تولید آب در این روستاها، بازسازی منابع تامین آب روستاهای تحت پوشش در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: روستائیان با عدم استفاده از آب آشامیدنی برای آبیاری باغ و باغچه و گزارش انشعابات غیرمجاز به سامانه 122 مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، این شرکت را در ارائه خدمات پایدار یاری رسانند.

به گزارش ایلنا ؛ هم اکنون بیش از 92 درصد جمعیت روستایی استان زنجان شامل 626 روستا با جمعیتی بالغ بر 333 هزار نفر، تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز