خبرگزاری کار ایران

راهیابی ۸ تعاونی همدان به بخش ملی جشنواره تعاونی‌های برتر

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۴۵۷

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان از راهیابی هشت تعاونی استان همدان به بخش ملی رقابت‌های هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، یوسف شعبانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرایند هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر سال جاری از ابتدای خردادماه آغاز شده و ۹۱ تعاونی در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون ثبت نام کردند.

وی گفت: از این تعداد ۵۰ تعاونی موفق به کسب امتیازات استانی شده و هشت تعاونی هم امتیازات لازم برای حضور در بخش ملی رقابت‌های تعاونی‌های برتر را به دست آوردند.  

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان افزود: پس از پایان ثبت نام بررسی تخصصی از ثبت نام شدگان در این جشنواره توسط کارشناسان استان و وزارتخانه انجام و طی بازدیدهای میدانی از این شرکت‌ها برترین‌های حوزه تعاون در هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی به برگزاری این جشنواره در دو مرحله استانی و ملی اشاره کرد و اظهار داشت: هفدهمین جشنواره تعاون‌های برتر همدان در هفته تعاون از هفتم تا سیزدهم شهریور، برگزار می‌شود.

شعبانی گفت: گرایش‌های این دوره از جشنواره شامل دامپروری، زراعت، کشاورزی، صنایع غذایی، نساجی و پوشاک، صنعتی، معدنی، تامین نیاز تولیدکنندگان، فرش دستباف، حمل و نقل دریایی، تامین نیاز مصرف کنندگان، مرزنشینان، اعتبار، مسکن، عمرانی، تامین نیاز صنوف توزیعی، صنایع دستی، اتحادیه توزیعی، اتحادیه خدماتی، اتحادیه تولیدی، خدماتی، زنان، بهداشتی و درمانی و خدمات آموزشی است.

وی ادامه داد: توجه به ترویج فرهنگ کار جمعی و تعاون، منجر به تولید، ایجاد شغل و توسعه اقتصادی می شود که در این راستا هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر بصورت استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان ایجاد و گسترش تعاونی‌ها در حوزه های مختلف اقتصادی را تحقق منویات رهبری در اشتغال و رونق تولید عنوان کرد و گفت: جشنواره تعاونی‌های برتر، هر ساله با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و معرفی توانمندی‌ها، تشویق و ترغیب فعالیت‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی برای بهره‌گیری از سایر تعاونگران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز