خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان خبرداد؛

اشتغالزایی ۴ هزار و ۷۰۰ نفری نهضت ملی مسکن در زنجان /پروژه‌های مسکن شهری هیدج اواخر سال ۱۴۰۲ تحویل داده می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۴۲۰

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، با اشاره به اشتغالزایی ۴ هزار و ۷۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن دراستان زنجان، خبر از تحویل مسکن شهری هیدج در سالجاری داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  پروژه‌های  ۹۶ واحدی فاز 1 هیدج،  80 واحدی فاز ۲ هیدج و 80 واحدی فاز 3 هیدج از جمله پروژه های نهضت ملی مسکن است که در حال حاظر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رضا خواجه‌ای ادامه داد: این واحدها تا اواخر سال  ۱۴۰۲ به متقاضیان واگذار می شود.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح نهضت ملی مسکن علاوه بر فعال شدن چرخه اقتصادی استان زمینه اشتغال نیز  فراهم شده است، تصریح کرد: کل مساحت در طرح اقدام ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان در ۵ شهرستان به میزان  ۱۵۸۸۳۱ متر مربع بوده است که می توان گفت، این طرح ، اشتغالزایی ۳۱۷۶ نفر بصورت مستقیم و  ۴۷۶۴ نفر بصورت غیر مستقیم را به همراه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان  با تاکید بر اینکه، رونق صنعت و ایجاد اشتغال با اجرای طرح نهضت ملی مسکن محقق می شود،خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن استان، در حال حاظر ۱۳۷۳ واحد مسکونی اعم از مسکن شهری و طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا و ۶۶۳  واحد نیز به مساحت ۹۴۰۵۹ متر مربع در دست تهیه نقشه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز