خبرگزاری کار ایران

سرپرست پارک علم و فناوری لرستان:

برنامه " گرنت فناوری"در استان اجرایی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۸۷۷

سرپرست پارک علم و فناوری لرستان از اجرای برنامه گرنت فناوری و حمایت از دانشجویان خلاق در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد نامداری با با بیان اینکه باید فعالیت های دانشجویان را به سمت برنامه های فناورانه سوق دهیم ، اظهار داشت :جهت‌دهی پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی به سوی موضوعات فناورانه و تجاری‌سازی دستاوردهای علمی از ارکان اصلی توسعه فناوری و اشتغالزایی محسوب می‌شود و در این راستا لازم است فعالیت‌های فناورانه دانشجویان، از نظر مالی مورد توجه و پشتیبانی قرار گیرد.

وی در این خصوص بیان کرد: در راستای عملیاتی کردن هدف مذکور، «برنامه گرنت فناوری» با همکاری پارک‌ علم و فناوری استان به‌عنوان عامل اجرایی این برنامه در استان لرستان اجرا می‌شود.

 سرپریت پارک علم و فناوری لرستان تشریح کرد: کلیه فناوران استان (اعم از دانشجویان، اعضای هیات علمی، محققان و واحدهای فناور)، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان از جمله جامعه هدف این طرح هستند.

نامداری افزود: این برنامه در سه سرفصل تعریف شده است و یکی از سرفصل های آن طرح جوانه (حمایت مالی بدون بازپرداخت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دارای ایده‌های فناورانه و بازارگرا تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال)؛ است.

وی یاد آور شد : پارک علم و فناوری لرستان در راستای آشنایی مخاطبین با این طرح، کارگاه آموزشی "آشنایی با برنامه ملی گرنت فناوری (طرح جوانه)". را برگزار می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز