خبرگزاری کار ایران

میز حرفه ای برای نقشه کشی و طراحی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۱۴۲

اگر شما هم جز کسانی هستید که علاقه زیادی به طراحی، نقاشی  یا در رشته های معماری و نقشه تحصیل یا کار می کنید تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

از جمله وسایل ضروری برای هر طراح یا معمار یک میز و صندلی مناسب و ارگونومیک است که بتواند با آرامش ، تمرکز و بدون درد و ناراحتی در ستوان فقرات مشغول کار و یادگیری شود.

میز نقشه کشی شیدکو انتخابی برای حرفه ای ها

تنظیم شیب میز و تنظیم ارتفاع میز از ویژگی های مورد علاقه همه است که بتوانند با توجه به ویژگی های فیزیکی آن را تنظیم کنند و به راحتی با آن کار کنند.

کارخانه تجهیزات آموزشی شیدکو با بیش از 20 سال سابقه درخشان در تولید لوازم آموزشی با توجه به نیاز مشتری و الهام گیری از محصولات روز دنیا توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان را جلب نماید، میز نقشه کشی یا به عبارتی میز طراحی شیدکو از جمله محصولات پرطرفدار بازار ایران است که بسیاری از معماران و طراحان از آن استفاده می کنند از جمله دلایل پرطرفدار بودن این محصول به شرح زیر است :

  1. نصب و جا‌به‌جایی آسان : اگر شما یک میز نقشه کشی بخرید، 2 عدد پایه ، 1 رابط میانی و 1 صفحه دریافت خواهید کرد، که به راحتی با اتصال آن ها میز طراحی شما آماده می شود. همچنین اگر قصد جا‌به‌جایی داشته باشید به راحتی با جداکردن قطعات می توانید آن ها را جابه‌جا کنید.
  2. تنظیم ارتفاع و شیب میز : با توجه به اینکه هرشخصی ویژگی های فیزیکی و شرایط کاری متفاوتی دارد، شما میتوانید به راحتی با تنظیم شیب و ارتفاع میز نقشه کشی آن را به حالت مورد علاقه خود تنظیم کنید.
  3. طراحی محلی برای نگهداری ادوات طراحی : به علت شیب میز شاید شما دچار مشکل افتادن لوازم خود شوید که شیدکو با یک طراحی ساده در قسمت پایین میز محلی تعبیه شده که وسایل و ادوات شما را به راحتی نگهداری می کند.

میز حرفه ای برای نقشه کشی و طراحی

طراحی هوشمندانه و ارگونومی

هرگاه ویژگی های یک محصول مثل ارتفاع از زمین ، شیب تکیه گاه و ... با استاندارد های تعیین شده و بدن انسان مطابقت داشته باشد به طوری که هرکسی به راحتی بتواند از آن استفاده کند، آن محصول بصورت ارگونومی طراحی شده است.

میز رسم شیدکو با توجه به ویژگی های ذکر شده طراحی و تولید شده است و موجب راحتی و تمرکز بیشتر مشتریان شده است.

میز حرفه ای برای نقشه کشی و طراحی

سایز بندی و تنوع محصول میز نقشه کشی

شیدکو با در نظر گرفتن نیاز مشتریان محصولاتی مطابق با استاندارد های جهانی تولید و عرضه می کند، میز نقشه کشی شیدکو در انواع سایز ها اعم از : 60 * 90 ، 70 * 100 ، 120 * 80 ، 150 * 100 عرضه می شود.

میز نور شیدکو با همان ویژگی های میز نقشه کشی تولید می شود که تفاوت آن در سایز بندی و میز آن است. میز نور شیدکو برای طراحان و نقشه کش ها بسیار گزینه مناسبی است، چراغ های تعبیه شده در میز نقشه به همراه شیشه آن کمک می کند نور مناسبی از آن ساتع شود و شما می توانید به راحتی محتوای چند لایه کاغذ روی آن را مشاهده کنید، میز نور شیدکو در 2 سایز 50 * 70 و 100 * 70 تولید و عرضه می شود.

برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت شیدکو به آدرس www.shidco.org  مراجعه نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز