خبرگزاری کار ایران

کارگران آزمایش مرودشت همچنان مشغول کارند/ انتظار حمایت بیشتر داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۰۹۷

کارگران کارخانه آزمایش مرودشت می‌گویند: با همت کارگران و حمایت رئیس جمهور، مسائل کارخانه آزمایش مرودشت از چند ماه پیش تقریبا حل شد و این واحد تولیدی هم اکنون با بیش از ۵۰ کارگر به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از کارگران کارخانه آزمایش مرودشت در استان فارس از رونق دوباره این واحد صنعتی بعد از چندین سال چالش اقتصادی خبر داده و گفتند: سال‌ها با چالش اقتصادی روبرو بودیم اما از مهر ماه سال گذشته با حمایت دولت و تامین منابع مالی و تجهیز کارخانه، به مرور مشکلات جاری کارخانه و کارگران مرتفع شد به طوری که این واحد صنعتی هم اکنون با یک خط تولیدی به فعالیت تولیدی خود را ادامه می‌دهد.

به گفته کارگران این واحد صنعتی؛ از حدود یک ماه پیش کارخانه آزمایش مرودشت راه‌اندازی شده و حدود ۵۰ کارگر به‌صورت قراردادی در آن مشغول کارند که به مرور با افزایش خطوط تولیدی بر تعداد کارگران هم افزوده می‌شود.

این کارگران با بیان اینکه از همه کسانی که در طول فعالیت شغلی‌مان از ما حمایت کرده و مطالبات‌مان را پیگیری می‌کنند، سپاسگزاریم، افزودند: تولید در کارخانه آزمایش مرودشت طی چند سال گذشته به دلیل نوسانات نرخ ارز، به‌روز نبودن ماشین آلات و از همه مهمتر نبود مدیریت صحیح با مشکلاتی همراه بود اما روند تولید هم‌اکنون بهبود پیدا کرده و کارگران با حداکثر توان مشغول کار هستند.

این کارگران با بیان اینکه کارخانه لوازم خانگی آزمایش مرودشت از ظرفیت‌های بالایی برای ایجاد شغل برای اهالی استان و شهرستان برخوردار است، اظهارداشتند: این کارخانه در گذشته دارای چندین خط تولید انواع لوازم خانگی بود که در حال حاضر فقط خط تولید آبگرمکن راه‌اندازی شده و به زودی خط تولید انواع کولر نیز راه‌اندازی می‌شود.

آن‌ها با بیان اینکه روزانه تعداد زیادی انواع آبگرمکن و کولر در این واحد تولید می‌شود، افزودند: مهمترین عامل بازگشت کارخانه آزمایش مرودشت به مدار تولید، همراهی و همکاری دولت برای رفع مشکلات کارخانه و کارگران بود که رئیس جمهور بعد از سفر استانی مهر ماه سال ۱۴۰۰ به فارس و بازدیدی که از کارخانه تعطیل آزمایش مرودشت انجام داد، بلافاصله دستور رفع مشکلات این واحد تولیدی را صادر کرد.

آن‌ها با بیان اینکه با رونق تولید همه بدهی‌های مالی کارخانه پرداخت می‌شود، افزودند: اگر مسئولان دولتی برای راه‌اندازی این واحد همکاری نداشتند بدون شک فعالیت این واحد همانند ده‌ها واحد تولیدی دیگر همچنان متوقف می‌ماند.

کارگران در بخش پایانی سخنان خود افزودند: ما خواستار توجه جدی مسئولان برای ادامه روند فعالیت کارخانه آزمایش مرودشت و استفاده از تمام ظرفیت‌های آن هستیم در عین حال از مسئولان بالادستی بویژه رئیس جمهور بازهم می‌خواهیم پیگیر وضعیت کارخانه آزمایش مرودشت و کارگرانش باشند تا مشکلات کارخانه به مرور کاهش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز