خبرگزاری کار ایران

فراخوان نخستین جشنواره تولیدات چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۱۷۵

فراخوان نخستین جشنواره تولیدات چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی به همت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با همکاری استانداری یزد منتشر شد.

به‌گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نخستین جشنواره تولیدات چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی شامل بخش‌های رادیویی (پاکدست، نمایش رادیویی، مستند رادیویی، مستند گزارشی و PSA، سینمایی و تلویزیونی (فیلم کوتاه، نیمه بلند و بلند، سریال، پویانمایی و عروسکی، مستند، کلیپ و نماهنگ و فضای مجازی، تولیدات کوتاه کاربر ساخته (عکس، فیلم، کلیپ، نماهنگ، ویدئو کوتاه و موشن گرافیک) است.  

آثار ارسالی باید به معرفی میراث‌فرهنگی کشور بپردازد و به‌شکل مناسب، مستقیم یا غیرمستقیم با میراث‌فرهنگی مرتبط باشد و حداقل میراث‌فرهنگی ملموس (بناها و مجموعه‌های تاریخی، محوطه‌های تاریخی و باستان‌شناسی، شهرها و روستاهای تاریخی، میراث معماری مدرن و معاصر، میراث صنعتی و…)، اشیای اموال تاریخی و فرهنگی یا میراث‌فرهنگی ناملموس رسوم، آیین‌ها، سنت‌ها، شیوه زندگی، جشن‌ها، رویدادهای مذهبی و محلی، زبان، گویش و اصطلاحات، هنرهای نمایشی، دانش و مهارت‌های بومی و منطقه‌ای مرتبط با زیست‌بوم، هنرها و مصنوعات دستی سنتی در سطوح قومی، محلی، منطقه‌ای و ملی را در بگیرد.  

 علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۱، آثار خود را آدرس ایمیل mail@mcth. ir یا دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان فردوسی شمالی، خیابان شهید تقوی، نبش کوچه مهنا، پلاک ۱۳، طبقه دوم، کدپستی ۱۱۴۵۶۸۶۳۱۴ و صندوق پستی ۱۱۱۵۵۶۹۳ ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز