خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

آیین نامه مسکن طرح فرزندآوری در استان اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۸۸۵

استاندار لرستان گفت: آیین نامه اجرایی مسکن طرح فرزندآوری به زودی ابلاغ و ۲۰۰ متر به خانواده‌های دارای شرایط واگذار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در جلسه قرارگاه جمعیت و خانواده با بیان اینکه باید در حوزه فرهنگی امر ازدواج و فرزندآوری تلاش شود اظهار کرد: بحث رشد جمعیت عارضه‌ای است که همه دنیا را فرا گرفته است و غرب بعد از ۳۰۰ سال به رشد منفی دچار شد و برای ما بعد از ۳۰ سال باید در این راستا چاره جویی شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در این خصوص هشدار داده‌اند اظهار داشت: در برخی کشورها ساز و کار کاهش رشد جمعیت فراهم شده است و نهاد خانواده و قداست آن و پاکی نسل بر اساس اعتقادات دینی در کشور مورد توجه قرار دارد.

استاندار لرستان ادامه داد: در این راستا باید قدم‌های اساسی برداشته شود و خوابگاه‌های متاهلی در اولویت قرار گیرد و طرح های پژوهشی در جهت کندی رشد جمعیت در شهرستان‌های استان در اولویت قرار گیرند.

زیویار با بیان اینکه  طی سال‌های گذشته تسهیلات و امکاناتی در راستای فرزند آوری به خانواده ها پرداخت می‌شود افزود: تسهیلاتی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به افراد پرداخت می‌شود.

 استاندار لرستان با اشاره به طرح فرزند آوری بیان کرد: در شرایط کنونی تسهیلات خرید خودرو مشوق خوبی نیست و باید زیرساخت‌های قانونی اصلاح شود و در بحث مسکن قانون تصویب شده و قابل اجرا است و تلاش می شود که زیرساخت‌ها به زودی انجام شود.

وی ادامه داد: همه باید در امر فرزند آوری و حمایت از ازدواج پیشقدم باشند و محتواهایی تولید شود که دغدغه‌های افراد کم شود و مشوق‌ها مکمل هستند.

استاندار لرستان با بیان اینکه این امر یک موضوع فرهنگی است گفت: باید در حوزه فرهنگی امر ازدواج و فرزندآوری تلاش شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز