خبرگزاری کار ایران

تقویت همکاری‌ ایران و جمهوری آذربایجان برای مبارزه با مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۷۸۳

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا بر توسعه و تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و جمهوری آذربایجان در امر مبارزه با قاچاق موادمخدر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار مجید کریمی که به دعوت رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری آذربایجان به باکو سفر کرده در بدو ورود به این کشور گفت: این سفر براساس تفاهم نامه‌های موجود بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در حوزه‌های مختلف به ویژه مبارزه با موادمخدر است هدف از آن تقویت همکاری‌های مشترک است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا همچنین به تشریح جزئیات این سفر پرداخت و گفت: هدف از سفر به کشور آذربایجان ارتقاء سطح همکاری‌های دو جانبه در عرصه مبارزه با موادمخدر در مرزهای مشترک بین دو کشور و بررسی شیوه‌های همکاری در خصوص رسیدگی به پرونده های اتباع دستگیر شده بین دو کشور با موضوع جرایم مرتبط با مواد مخدر است.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: به اذعان همه‌ کشورها، ایران پرچم دار مبارزه با قاچاق مواد مخدر در جهان است و سال گذشته با عزم جدی کشور و جانفشانی‌های ماموران هزار و ۲۰۰ تن انواع مواد مخدر که قرار بود از طریق ایران به دیگر کشورها ترانزیت شود، کشف و ضبط شده است.

وی بر ضرورت همکاری همه کشورها در مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: برابر اصل مسئولیت مشترک، همه کشورهای باید در مبارزه با قاچاق مواد مخدر سهم داشته باشند و نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا در این سفر چهار روزه علاوه بر دیدار و گفت‌وگو با مسئولان این کشور از مرز و مراکز کمیته دولتی گمرکی جمهوری آذربایجان هم بازدید خواهدکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز