خبرگزاری کار ایران

جانشین مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان:

کتاب شهدای کارگر در کنگره ملی شهدای استان رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۹۳۸

جانشین مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان گفت: چاپ دوم و ویرایش شده شهدای کارگر استان در کنگره ملی ۶هزار و ۵۴۴ شهید استان لرستان رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، عبدالعلی حیدری در جلسه هم اندیشی کمیته کارگری کنگره ملی شهدای استان با اشاره به برگزای کنگره ملی شهدای لرستان اظهار کرد: شهدای کارگر با دست پینه بسته جان شیرین خود را در دفاع از کیان اسلامی و رونق اقتصادی و تولید فدا کردند و اکنون عزت و توسعه اقتصادی کشور مرهون خون و ایثار این زحمتکشان صادق و فداکار است.

جانشین مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه کتاب شهدای کارگر استان در سال 95 برای اولین بار در کشور تهیه و چاپ شد خاطر نشان کرد :در آن زمان تنها تعداد 176 شهید کارگر در استان شناسایی و زندگینامه و وصیت نامه این شهدا تهیه و به چاپ رسید که با پیگیری‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های لازم با سازمان بسیج کارگری و بنیاد شهید و تشکلات کارگری و کارفرمایی استان تعداد شهدای کارگر لرستان به 204 نفر رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: چاپ دوم و ویرایش شده کتاب شهدای کارگر استان لرستان با همکاری کارخانجات و واحدهی تولیدی استان امسال به چاپ می رسد و در کنگره ملی 6 هزار و 544 شهید گرانقدر استان با حضور مسئولان کشوری و استانی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز