خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علم و فناوری لرستان مطرح کرد :

پذیرش 6 ایده فناورانه در مرکز رشد واحدهای فناور خرم‌آباد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۸۶۹

رئیس پارک علم و فناوری لرستان از پذیرش و فعالیت رسمی ۶ ایده فناورانه در مرکز رشد واحدهای فناور این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا ، فرهاد نامداری با اشاره به حضور واحدهای فناورجهت تایید و پذیرش ایده های خود،  اظهار داشت: ایده‌های پذیرش شده در حوزه‌های کولر سبز، ساخت قرص زیر زبانی حاوی اولئورزین درخت پسته وحشی، تولید دهانشویه با ترکیب آنتی میکروبیال با منشاء گیاهی، اپلیکیشن جام جم، کاربرد غربالگری حرکتی عملکردی در شناسایی افراد در معرض خطر ناهنجاری های اسکلتی عضلانی و آسیب های ورزشی، و جعبه ریلی ترانسفورماتور می باشند به صورت رسمی فعالیت خود در این مرکز آغاز می کنند.

وی افزود: همچنین طرح‌های کولر بخار سرد و تولید رول سیگار گیاهی ضد سرفه فاقد فیلتر و نیکوتین به همراه بدنه چند بار مصرف به منظور ترک سیگار و کاهش اثرات مخرب سیگار بر روی سلامت اشخاص جامعه، با توجه به کسب امتیازات لازم از مرحله رشد مقدماتی به مرحله رشد ارتقاء یافت.

وی بیان کرد: باتوجه به نتایج ارزیابی عملکرد سالیانه، تعداد ۶ واحد فناور به دلیل عملکرد غیرقابل قبول و عدم کسب امتیازات لازم از مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان خرم آباد خروج ناموفق داشتند.

نامداری گفت: همچنین استقرار یک واحد فناور که در حال طی مراحل رشد خود بودند و در این مرحله پیشرفت قابل قبولی داشتند به مدت یکسال تمدید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز