خبرگزاری کار ایران

ایجاد ۸۶۸ فرصت شغلی از ابتدای سال ۱۴۰۱

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۴۵۰

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران از ایجاد ۸۶۸ فرصت شغلی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مهدی سلامی با بیان اینکه تعهد کمیته امداد برای سال جاری ۳۰ هزار فرصت شغلی برای خانواده‌های تحت حمایت و اقشار دهک‌های یک تا پنج است، گفت: از ابتدای امسال ۸۶۸ فرصت شغلی برای مددجویان و اقشار نیازمند ایجاد شده است.

وی افزود: از این تعداد شغل از طریق اجرای ۳۴۰ طرح شغلی با اعتبار بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان ایجاد شده است.

سلامی ادامه داد: همچنین برای بیش از ۱۲۵ نفر از مشمولان برنامه اشتغال کمیته امداد، کاریابی انجام شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران، با تاکید به بسترسازی لازم در زمینه اشتغال دانش بنیان، گفت: تاکنون برای ایجاد اشتغال مددجویان مستعد در این حوزه، جلسات و مذاکرات مطلوبی با مراکز رشد دانشگاه‌های تهران، آزاد اسلامی واحد رودهن، تهران مرکزی و تهران شمال و همچنین تعدادی از شرکت‌های فعال در حوزه دانش بنیان برگزار شده و با هدف شناسایی مددجویان و آشنایی مشاغل دانش بنیان، رویدادهای کارآفرینی و وبینارهای آموزشی مختلفی برنامه ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سقف تسهیلات ازمحل تبصره ۱۶ منابع قرض الحسنه برای اشتغال مددجویان ۱۰۰ میلیون تومان است و همچنین از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای طرح‌های اشتغال‌زایی زنان سرپست خانوار پیش بینی شده است.

سلامی یادآور شد: زیرساخت‌های مجازی فروش محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت در دستر کار جهادی این نهاد در استان تهران است و به زودی در این زمینه نیز اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز