خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان:

تندباد نقاط مختلف استان مرکزی را فرا می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۴۲۳

معاون توسعه پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: تندباد نقاط مختلف استان مرکزی را از ساعاتی دیگر فرا می‌گیرد. وزش تندباد از امروز دوشنبه آغاز شده و تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، رضا مرادی افزود: سرعت وزش تندباد به ویژه در ساعات بعدازظهر روز سه شنبه در برخی از نقاط استان مرکزی به حدود 70 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

وی ادامه داد: افزایش سرعت باد می‌تواند سبب ایجاد گرد و خاک محلی در مناطق مستعد شود. بر این اساس و به دلیل خیزش گرد و خاک محلی و همچنین احتمال انتقال گرد و خاک منطقه‌ای، تداوم و تشدید کاهش کیفیت هوا در این مدت پیش‌بینی شده است.

معاون توسعه پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان مرکزی اظهار داشت: از امروز دوشنبه دمای هوا به ویژه دمای روزانه روند تدریجی افزایشی دارد و این روند حداقل تا روزهای ابتدایی هفته آینده تداوم دارد.

مرادی تصریح کرد: وضعیت هوای استان مرکزی نیز در 24 ساعت آینده به صورت صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی بیان داشت: 200.9 میلیمتر بارندگی در سال زراعی جاری در بازه زمانی ابتدای مهرماه سال گذشته تاکنون در استان مرکزی به ثبت رسیده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز