خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد؛

ضرورت تامین اعتبار ۳۱۹ میلیارد ریالی برای تعمیرات اساسی مدارس زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۳۸۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، با بیان اینکه اعتبار ۳۱۹ میلیارد ریالی برای تعمیرات اساسی مدارس مورد نیاز است، اظهار کرد: با اولویت‌بندی مدارس نسبت به این کار اقدام خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی اسماعیلی در جلسه مشترک شورای معاونان با اداره‌ کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان، به اهمیت و ضرورت پشتیبانی، تجهیزات و فضای آموزشی در کیفیت آموزش‌وپرورش اشاره کرد و گفت: باید ارتباط و تعامل دوسویه با اداره‌کل نوسازی بیشتر شود.

 اسماعیلی با بیان اینکه اعتبار ۳۱۹ میلیارد ریالی برای تعمیرات اساسی مدارس مورد نیاز است، اظهار کرد: با اولویت‌بندی مدارس نسبت به این کار اقدام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به اعتبارات فرهنگی در حوزه اداره‌کل نوسازی اشاره کرد و ابراز داشت: با پیگیری از طریق ارگان‌های مرتبط می‌توان میزان این اعتبارات را افزایش داد.

اسماعیلی تاکید کرد: باید بر اساس نیازهای واقعی تصمیم‌گیری‌ها صورت گیرد و در توزیع فضاهای آموزشی در سطح استان مدیریت درستی نداشته‌ایم.

وی گفت: باید بانک اطلاعاتی دقیق و جامع و به روزی از فضاهای آموزشی و تجهیزات مورد نیاز و همچنین تعمیرات مدارس در سطح مناطق تهیه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان بر لزوم هدفمند کردن کمک‌های خیرین بر اساس نیازهای روز در سطح مدارس اشاره کرد و گفت: در زمینه خیرین مدرسه‌ساز نیز باید این آگاه‌سازی صورت گیرد.

اسماعیلی تصریح کرد: با توجه به نیازمندی‌های احصا شده گام برداشته شود و از تصمیم‌گیری‌ها احساسی خودداری کنیم.

وی گفت: کلاس‌های مدارس خیرساز به نام خیرین نام‌گذاری می‌شود و در راستای ارج نهادن به خیرین و جذب مشارکت حداکثری خیرین در امر مقدس مدرسه‌سازی و سیاست‌های وزارتی مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز