خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خبر داد؛

بهره برداری از ۳۳ پروژه کشاورزی در استان همزمان با هفته کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۶۸۰

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در هفته جهاد کشاورزی ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد تومان در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا ، سید عماد شاهرخی در نشست با خبرگزاری‌های استان با بیان اینکه خدمت به مردم فرصتی است که باید از آن به نحو احسن استفاده کنیم، اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر ارتباط بسیار خوبی بین مجموعه جهاد کشاورزی و مدیریت ارشد استان در بحث پیگیری مباحث مربوط به این حوزه وجود دارد و این همکاری و هم پوشانی باعث شده بتوانیم در این برهه حساس شاهد مدیریت خوبی را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح 33 طرح کشاورزی در استان زمینه ایجاد 293 فرصت شغلی ایجاد خواهد شد، اظهار کرد: از مجموع طرح‌های قابل افتتاح حوزه کشاورزی در هفته جهاد کشاورزی، 25میلیارد تومان برای سه پروژه آبیاری تحت فشار هزینه شده است که این پروژه‌ها ، 650هکتار از اراضی کشاورزی را تحت پوشش قرار می‌دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: همچنین دو مجتمع پرورش ماهی در این هفته افتتاح می‌شود و این دو مجتمع 77 تن به ظرفیت تولید ماهی در استان اضافه می‌کنند.

شاهرخی با اشاره به افتتاح یک شهرک کشاورزی در شهرستان الیگودرز به مساحت 55 هکتار بیان داشت: در این شهرک کشاورزی، گل محمدی و گیاهان دارویی پرورش داده می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: در حال حاضر حجم تولیدات بخش کشاورزی لرستان حدود سه میلیون تن در سال است.

وی از افتتاح یک گلخانه در شهرستان کوهدشت به مساحت چهار هکتار خبر داد و گفت: افتتاح یک مرغداری 20 هزار قطعه‌ای در کوهدشت از دیگر طرح‌های قابل افتتاح حوزه کشاورزی استان طی هفته جهاد کشاورزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز