خبرگزاری کار ایران

شکایت نامزد سابق آزمون تایید شد: مهاجم تیم ملی یک ماه زمان درخواست تجدیدنظر دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۳۵۹

دادگاه الزامات نامزد سابق مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را برای احراز نفقه و اثبات پدر بودن کاملاً برآورده کرد.

به گزارش ایلنا، آندری دمیتریف، وکیل نامزد سابق مهاجم بایرلورکوزن، سردار آزمون، در گفتگو با اسپورت اکسپرس، در مورد نتایج شکایت برای احراز پدر و مادر و گرفتن نفقه صحبت کرد.

دیمیتریف گفت: "همه چیز برای ما خوب پیش رفت. قاضی امروز تصمیم خود را گرفت. الزامات ما، اثبات پدر بودن و بازیابی نفقه، کاملا راضی کننده است. این پایان تمام جلسات دادگاه در مورد ماست. اکنون قاضی تصمیم گیری خواهد کرد. از تاریخ ثبت دادخواست 30 روز شمارش معکوس خواهد بود. در صورتی که در این مدت از طرف دوم اعتراضی صورت نگیرد، رأی لازم الاجرا خواهد بود. اگر درخواست تجدید نظر وجود داشته باشد، پرونده همچنان در دادگاه شهر سن پترزبورگ قابل بررسی است. این تصمیم بر اساس شواهد ما و این واقعیت است که طرف دوم بدون هیچ دلیل موجهی برای بررسی حاضر نشده است. بر این اساس، قاضی در تصمیم خود کاملاً در کنار ما ایستاد."

او ادامه داد: "ما در جولای سال گذشته ادعایی را ارائه کردیم، کمی کمتر از یک سال مدیریت کردیم. آزمون و دختری به نام آلیا در سال 2018، زمانی که این بازیکن فوتبال برای روبین کازان بازی می‌کرد، شروع به دیدار یکدیگر کردند. پس از نقل مکان بازیکن ایرانی به سن پترزبورگ، روابط ادامه یافت اما زمانی که آزمون از بارداری این دختر مطلع شد، این زوج از هم جدا شدند. او از اعتراف به پدر بودن امتناع کرد اما از نظر مالی به آلیا کمک کرد و ماهانه 12 هزار روبل برای حمایت از کودک ارسال کرد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز