خبرگزاری کار ایران

در پی دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی

جانشین فرماندهی کل قوا در امور فراجا از پلیس تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۱۹۷

جانشین فرماندهی کل قوا در امور فراجا با صدور پیامی از اقتدار، عملیات هوشمند و مسوولانه پلیس در دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی ایران تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور احمد وحیدی در این پیام خطاب به نیروهای خدوم و مقتدر پلیس آورده است: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی مرهون تلاش های صادقانه و مخلصانه نیروهای جان بر کف مدافعان امنیت داخلی است و در این عرصه نیروی انتظامی به عنوان متولی امنیت و آرامش داخلی همواره پاسدار و حامی حقوق عامه مردم بوده است. 

وی افزود: اقدام مقتدرانه و هوشمندانه پلیس در دستگیری به موقع سارقان صندوق امانات بانک ملی قابل تقدیر است . اینجانب به سهم خود از تلاش های مخلصانه عوامل پلیس در کشف به موقع اموال به سرقت رفته  در صندوق امانات بانک ملی قدردانی می کنم.

رئیس امنیت کشور ادامه داد: همچنین توفیق و خدمت افزون تر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برایتان آرزومندم. 

وحیدی اضافه کرد: امید بر این است که همواره با  اقدام هوشیارانه و مقتدرانه عوامل پلیس، هم در پیشگیری و هم در برخورد قاطع با متجاوزان  به حریم مردم، امنیت و احساس آن بیش از پیش در جامعه گسترش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز