خبرگزاری کار ایران

آمادگی مترو تهران برای خدمات‌رسانی در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۹۶۴

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از به‌کارگیری حداکثر توان ناوگان مترو برای خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان در اجتماع امام رضایی ها در دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛  با توجه به برگزاری اجتماع بزرگ مردمی در اعتراض به اهانت به ساحت پیامبراعظم (ص) و امام هشتم (ع)، در روز جمعه ۲۰ خردادماه 1401 ، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ‌از ساعاتی قبل از آغاز مراسم سرویس دهی ویژه ای را در شهر زیرزمینی بخصوص در خط چهار  برای خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان و مسافران انجام می دهد.

این مراسم در ساعت ۱۷:۳۰ با حضور اقشار مختلف مردم و هیئات مذهبی تهران برپا می‌شود. در همین راستا و به‌منظور افزایش رفاه حال شهروندان، فاصله حرکت قطارهای در خط ۴ متروی تهران  از ۷ به ۴ دقیقه  و در خط ۳ از ۱۰به ۷ دقیقه کاهش می‌یابد.

گفتنی است میزان ازدحام در ایستگاه‌های مترو به‌صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و با توجه به حجم مسافران هر زمان که نیاز باشد قطارهای فوق‌العاده جهت جابه‌جایی بهتر و سریع‌تر مسافران اعزام می‌شوند.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام سایت شهر، اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها تحت عنوان «اجتماع بزرگ ولایت عشق » در اعتراض به اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص) و امام رضا (ع)، فردا جمعه ۲۰ خردادماه برگزار خواهد شد.

در این رابطه دانشگاه تهران ساعت ۱۷:۳۰ عصر فردا میزبان اقشار مختلف مردم و هیئات مذهبی خواهد بود.

حجت الاسلام مسعود عالی سخنران این مراسم است و عبدالرضا هلالی و محمدحسین پویان‌فر به مدیحه‌سرایی در این اجتماع خواهند پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز