خبرگزاری کار ایران

واکنش رئیس فدراسیون فوتبال کانادا به لغو بازی برابر پاناما

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۵۵۴

ریاست فدراسیون فوتبال کانادا به اعتراض بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، بازیکنان تیم ملی فوتبال کانادا در فاصله دو ساعت باقی مانده تا دیدار دوستانه برابر تیم ملی فوتبال ونزوئلا، با انتشار بیانیه‌ای از شرکت در این مسابقه ممانعت به عمل آوردند.

اعتراض اصلی بازیکنان تیم ملی کانادا درمورد قراردادهای مالی این فدراسیون با شرکت Canada Soccer Business و عدم شفافیت مالی طی 4 سال گذشته بوده است.

شرکت Canadian Soccer Business، که بر دارایی های تجاری و موجودی املاک فوتبال در کانادا نظارت می کند، در نامه بازیکنان با نام ذکر شده زیرا به دنبال شفافیت بیشتر در پشت رابطه بین CSB و فدراسیون فوتبال کاناداست. اسکات میچل، مدیرعامل این شرکت اظهار داشت که CSB "ده‌ها میلیون دلار" برای سود بردن از فوتبال کانادا سرمایه‌گذاری کرده است و "مقدار بی‌سابقه‌ای درآمد برای فدراسیون فوتبال کانادا در 18 ماه گذشته داشته است".

کاکرین و بونتیس مستقیماً به ماهیت رابطه بین فدراسیون فوتبال کانادا و CSB اشاره نکردند، اما از تلاش‌های این سازمان از زمان تشکیل آن در سال 2018 تمجید کردند.

بونتیس، ریاست فدراسیون فوتبال کانادا گفت: "روابط بین فدراسیون با Canada Soccer Business در ساخت فوتبال و رشد بازی در این کشور بسیار مهم بوده است. برای سرمایه گذاری روی بازیکنان تیم ملی ما که اکنون بازگشته اند تا پول خود را در هماهنگی با CSB سرمایه گذاری کنند تا لیگ برتر کانادا را بسازند. آن‌ها بودجه و حمایت قابل توجهی را برای ترویج فوتبال در این کشور در یک زمان حساس برای آن سرمایه گذاری کرده اند. ما با همکاری یکدیگر لیگ حرفه ای مردان را در این کشور ایجاد کرده ایم و مسیری داخلی برای استعدادهای فوتبال در سراسر کانادا ایجاد کرده ایم."

کانادا قرار است در افتتاحیه لیگ ملت‌ها در روز پنج‌شنبه قبل از تقابل با هندوراس در سن پدرو سولا در 13 ژوئن به مصاف کوراسائو برود. اگر آن بازی نیز برگزار نشود، این یک مشکل کونکاکاف خواهد بود که تحت نظارت فیفا باید به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز