خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات به بهره بردان بخش کشاورزیدر تعطیلات خرداد ماه

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۱۴۲

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان از استمرار ارائه خدمات به بهره برداران بخش کشاورزی در تعطیلات خردادماه خبر داد.

به گزارش ایلنا  ، سید عماد شاهرخی با اشاره به نظارت مجموعه های این سازمان بر طرح مردمی سازی و توزیع یارانه ها ،اظهار کرد : کشیکهای معاونین بهبود تولیدات دامی و گیاهی، برنامه ریزی و امور اقتصادی،  توسعه مدیریت و منابع سازمان، معاونت بازرگانی و مدیریتهای زیر مجموعه، مدیریتهای جهادکشاورزی شهرستانهای یازده گانه، امور اراضی و ... بر کار بازرسی و نظارت بر توزیع  کالاهای اساسی، ارائه خدمات به بهره برداران در تمامی زیر بخش های کشاورزی، روند ارائه تسهیلات در راستای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و سایر امور مرتبط مشغول به کار هستند.

وی تصریح کرد : علاوه بر این معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان و مدیریت های زیر مجموعه بطور مستمر با حضور در شعب منتخب بانک کشاورزی در سراسر استان بر روند ارائه تسهیلات سرمایه در گردش در راستای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و رفع مشکلات و موانع احتمالی اقدام می کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در پایان گفت :شعب اصلی اعتباری بانک کشاورزی در سراسر استان لرستان در ایام تعطیلات ۱۳ الی ۱۵ خرداد ماه از ساعت ۸ الی ۱۳ آماده خدمات رسانی به بهره برداران و دامداران عزیز بمنظور تسریع در روند ارائه تسهیلات در راستای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها می باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز