خبرگزاری کار ایران

کشف محموله‌های کالای اساسی و لوازم خانگی قاچاق در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۴۲۳

فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف محموله‌های بزرگ ۸۳۰ تنی کالاهای اساسی و معیشت محور به همراه ۲۱۳ هزار دستگاه انواع لوازم خانگی و آشپزخانه احتکاری طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار غلامرضا رضائیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ادامه برنامه‌ها و طرح‌های تشدید مقابله با قاچاق، احتکار  و اخلال در تولید و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور مردم، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات خاص پلیسی و رصد هوشمندانه محل نگهداری کالاهای اساسی، خودروهای باری در محورهای مواصلاتی کشور و محموله کالاهای احتکاری را شناسایی کرده و بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستورکار عملیاتی این پلیس قرارگرفت.

وی افزود: کارآگاهان طی ۲۴ ساعت گذشته با اشراف و تسلط اطلاعاتی پس از تشکیل ۸۵۶ گروه بازرسی از هزار و ۲۷۷ باب انبار و محل نگهداری و توزیع کالاهای اساسی بازدید و ۲۰ مرکز متخلف نگهداری و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور را شناسایی کردند.

 فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا تصریح کرد: در بازدید و بازرسی از محل‌های مورد نظر مقدار ۸۳۰ تن کالای اساسی از قبیل انواع دارو، حبوبات، قند و شکر، گندم و آرد، برنج، ماکارونی، روغن خوراکی، رب گوجه، نهاده‌های دامی و کشاورزی به همراه ۲۱۳ هزار دستگاه لوازم خانگی و آشپزخانه انواع لوازم یدکی خودرو، شوینده و... که در انبارهای مختلف در سراسر کشور احتکار و دپو شده بودند،   کشف شد.

بر اساس اعلام سایت پلیس، رضائیان با اشاره به اینکه در برآوردهای اولیه ارزش کالاهای مکشوفه ۹۵۳ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص ۷۷ دستگاه خودرو توقیف و ۱۸۳ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. خودروها نیز روانه پارکینگ شده و ۲۰ انبار و مرکز متخلف نگهداری کالا هم پلمب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز