خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان:

خدمت بی واسطه به مردم رویکرد اصلی وزارت مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۲۵۱

مدیرکل سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی لرستان گفت : در سال گذشته ۲ هزار ۴۰۰ خانواده زندانیان در لرستان مورد حمایت انجمن حمایت از زندانیان قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایلنا،  علی جهانی در حاشیه برپایی میز مردم، با بیان اینکه سیاست دولت سیزدهم و رویکرد مقام عالی وزارت رسیدگی به امور و ارائه خدمت جهادی به مردم بدون واسطه است، اظهار داشت: برای جلوگیری از سردرگمی مردم در ادارات و دیدار بدون واسطه با مسئولان با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را بصورت هفتگی در مساجد استان در طرح میز مردمی مستقر کردیم تا مردم بتواند بدون فرایند اداری و چهره به چهره با این مدیران مسائل و مشکلاتشان را مطرح کنند.

وی با اشاره به اینکه باید در میدان عمل گره از کار مردم بگشاییم ، تصریح کرد: ارتباط دو سویه با عامه مردم و همشهریان برای درک بهتر مشکلات و رسیدگی بموقع به خواسته‌های درست مردم در تمام نقاط استان یک ضرورت و وظیفه است که در این راستا مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در لرستان برنامه ریزی مدونی برای حضور در مساجد دارد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطر نشان کرد: نفس ارتباط چهره به چهره و مستقیم مسئولان دولتی و اجرایی با جامعه هدف در میز مردم موجب آگاهی به موقع با مشکلات آنهاست و برپایی ملاقات مردمی در مساجد نیز موجب ایجاد تعاملات بین بخشی و تسهیل رفع مشکلات با حضور مدیران و مسئولین ذیربط می‌شود.

گفتنی است علی جهانی مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان در یک اقدام کم نظیر و بی سابقه ، 10 مدیر کل شورای هماهنگی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در لرستان را در مسجد امام رضا (ع) خرم آباد حاضر و پاسخگوی مردم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز