خبرگزاری کار ایران

«نیوزویک» گزارش داد:

تغییر مواضع برخی کشورهای غربی در رابطه با درگیری‌های اوکراین

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۳۲۷

مجله آمریکایی «نیوزویک» با انتشار گزارشی از تغییر مواضع برخی کشورهای غربی در خصوص جنگ اوکراین خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجله آمریکایی «یوزویک» اعلام کرد که آلمان، ایتالیا و فرانسه تصمیم به تجدیدنظر در مواضع خود در رابطه با درگیری‌ و بحران اوکراین گرفتند. 

به نوشته این مجله، این کشورها به دنبال پایان دادن هرچه سریع‌تر درگیری‌های هستند. 

«دنیل دپتریس»، تحلیلگر سیاست خارجی این مجله، به این نکته اشاره کرد که برلین، رُم، پاریس، در کنار ایالات متحده، بریتانیا، لهستان و کشورهای حوزه بالتیک پیش‌تر اعلام کرده بودند که خواستار «شکست استراتژیک» روسیه هستند. 

وی ادامه داد: «ولی آلمان، ایتالیا و فرانسه اکنون به شدت نگران درگیری‌ها در اوکراین هستند و خواستار پایان هرچه سریع‌تر این بحران هستند.»

این تحلیلگر به بیانیه اخیر «هنری کسینجر» وزیر خارجه پیشین ایالات متحده اشاره کرد که در آن از اوکراین خواسته است تا مذاکرات با روسیه را در ماه‌های پیش‌رو آغاز کند تا از مواجهه شدن با شوک‌هایی که غلبه‌ کردن بر آن‌ها دشوار است جلوگیری کند. 

دیتریس در خاتمه اینگونه نتیجه‌گیری می‌کند که زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، اکنون ممکن است ایده آتش‌بس را به تمسخر بگیرد، اما با تداوم درگیری‌ها، نمی‌تواند این سناریو را نادیده بگیردکه برخی از رهبران غربی حامی اوکراین، شروع به بازنگری سیاست‌های خود می‌کنند. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز